«کرونا» در بروجرد آمارها را به هم ریخت! / شمار فوتی‌ها، مبتلایان و موارد مشکوک بالاتر رفت

کد خبر: 
۸۳۳
كاكاوند :

«کرونا» در بروجرد آمارها را به هم ریخت! / شمار فوتی‌ها، مبتلایان و موارد مشکوک بالاتر رفت

محمد كاكاوند رييس شبكه بهداشت و درمان بروجرد

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد از افزایش نگران کننده‌ی آمار رسمی کرونا در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بار دیگر افزایش فوتی‌های قطعی، مبتلایان و موارد مشکوک به «کووید۱۹» را شاهد بودیم.

محمد کاکاوند ظهر چهارشنبه به خبرنگار زرک گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته «کرونا» سیر صعودی داشته به طوری که ۷ مورد مثبت، یک فوتی، ۲۷مورد مشکوک به آمار کرونایی بروجرد اضافه شده است.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع «کووید۱۹» تاکنون پاسخ ۶۶۱ نمونه از آزمایشگاه مرجع دریافت شده است که از این تعداد ۲۳۵نفر مبتلای قطعی داشته‌ایم، یادآور شد: متأسفانه ۲۱ نفر بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به کرونا در این شهرستان جان باختند.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد، موارد مشکوک در انتظار جواب آزمایش را ۱۶۹ مورد اعلام و اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴نفر به بستری شده‌ها از ابتدای شیوع بیماری اضافه شده و این تعداد را به ۴۱۲ رسانده است.

کاکاوند با اشاره به اینکه تاکنون ۳۳۱ نفر مثبت و مشکوک از بیمارستان کرونایی بروجرد ترخیص شده‌اند، گفت: آمار صعودی کرونا در این شهرستان نگران کننده است و شهروندان برای اینکه در امان باشند باید در خانه بمانند.
بنا به گفته رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد تاکنون ۳۲هزار و ۸نفر به مراکز ۱۶ ساعته کرونایی این شهرستان مراجعه کرده‌اند.

علي نوابي / زرك

 

 

برچسب‌ها: 
اخبار حوادث - حوادث لرستان - دانشگاه علوم پزشكي لرستان - محمد كاكاوند - شبكه بهداشت و درمان بروجرد - ويروس كرونا - كوويد۱۹

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم