دانشگاه علوم پزشكي لرستان

آمار رسمی کرونا در لرستان؛ مرگ 880 بیمار
تا پایان روز چهاردهم آبان ماه

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ابتلای ۴۴ هزار و ۱۲۱ لرستانی به کرونا گفت: تا کنون ۸۸۰ نفر به علت ابتلاء به این ویروس فوت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار زرک، مریم کوشکی روز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۱۲۴ هزار و ۷۷۰ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

محسن اسدبیگی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان
اسدبیگی مطرح کرد؛

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان گفت: در صورت ورود ۱۶ میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا به کشور در مرحله نخست، سهمیه لرستان نسبت به جمعیت حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار واکسن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محسن اسدبیگی شامگاه پنجشنبه با اعلام این مطلب افزود: اقدامات لازم برای تامین واکسن آنفلوآنزا در لرستان صورت گرفته و از هفته اول مهرماه توزیع می‌شود که تاکنون قیمت دقیق آن اعلام نشده است.

دكتر محمدرضا نيكبخت رييس دانشگاه علوم پزشكي لرستان
رييس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان گفت: شهرهای قرمز، از نظر ما قرمز است، رفتن دانش‌آموز به مدرسه به معنای انتقال بیماری به پدر، مادر، پدر بزرگ، مادر بزرگ و مرگ است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمدرضا نیکبخت امروز شنبه در حاشیه جلسه تصویری ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس جمهور برگزار شد، با اشاره به موضوع بازگشایی مدارس و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این راستا، اظهار داشت: نیاز است این موضوع به طور مستقیم مورد بررسی خانواده‌ها قرار گیرد.

محمد سيف رئيس بيمارستان سينا نورآباد
رييس بيمارستان سينا خبر داد؛

رییس بیمارستان سینا نورآباد از راه‌اندازی بخش جديد كرونا در اين بيمارستان خبر داد.

محمد سیف امروز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار زرك، با ابراز نگرانی از آمار بالای مبتلایان به کرونا در دلفان گفت: به سبب افزايش بيماران ظرفيت بخش كرونا در بيمارستان سينا تكميل شده است و به همين منظور يك بخش جديد نيز راه‌اندازی كرديم.

وي اعلام كرد: حال عمومی ۹ بیمار مبتلا به كوويد۱۹ اين شهرستان وخیم است که در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

علاءالدين شيخي ريیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان
ريیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان خبر داد؛

ريیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان از راه‌اندازی مرکز مانيتورينگ و پايش (MCMC) اورژانس لرستان تا قبل از هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرك، علاءالدین شیخی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی مرکز EOC یا اتاق عملیات اورژانس لرستان اظهار داشت: در صورت وقوع حوادث گسترده همچون سیل و زلزله و یا حوادث رانندگی ...

بیش از ۱۱ هزار کرونایی و ۲۴۵فوتی در لرستان
آمار جدید کرونا در لرستان منتشر شد

دبیر مراقبت و کنترل بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان اعلام كرد: تاكنون بيش از ۱۱هزار كرونايي و ۲۴۵ فوتي در اين استان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار زرك، مريم كوشكي امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خرم آباد، بروجرد، دورود، نورآباد، الیگودرز، الشتر، پلدختر و ازنا به علت افزایش شمار بیماران بستری در روز در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و وضعیت شهرستاهای کوهدشت، رومشکان، چگنی و بخش پاپی هم زرد است.

پلمب ۱۲۰۶ واحد صنفی لرستان
معاون علوم پزشکی لرستان خبر داد:

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان از پلمب هزار و ۲۰۶ واحد صنفی این استان به دلیل عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، علی اکبر یاراحمدی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک میلیون و ۷۴۵ هزار نفر تحت پوشش مراکز بهداشتی و درمانی لرستان هستند، اظهار داشت: این تعداد در دو مرحله تحت پوشش طرح غربالگری کرونا قرار گرفته‌اند.

راه اندازی بخش CCU بیمارستان امام خمینی (ره) سلسله
سرپرست شبکه بهداشت و درمان سلسله خبر داد:

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سلسله از راه اندازی بخش CCU بیمارستان امام خمینی (ره) و افتتاح پایگاه فوریت‌های پزشکی «عدل آباد» این شهرستان خبر داد.

به گزارش زرک، حمزه حسنی شامگاه دوشنبه در سخنانی از افتتاح ۲ پروژه CCU بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) و پایگاه فوریت‌های پزشکی عدل آباد در شهرستان سلسله خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در چند ماه اخیر توانستیم با حمایت‌های همه جانبه رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، با بهسازی فضای داروخانه سابق بیمارستان ...

دکتر محمد کاکاوند رییس شبکه بهداشت بروجرد
رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد:

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: ۱۱۷ هزار نفر مشکوک به ویروس کرونا در این شهرستان ویزیت شدند.

به گزارش خبرنگار زرک، محمد کاکاوند عصر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد افزود: فرهنگ سازی برای استفاده از ماسک در جامعه ضروری است و استفاده از ابزار به عنوان محافظی برای جلوگیری از شیوع کرونا باید ترویج شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: به طور متوسط روزانه ۲۰۰ مورد جدید به آمار مبتلایان به کرونا در استان افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار زرک، محمدرضا نیکبخت امروز در جلسه با استاندار لرستان با ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در استان، گفت: در حال حاضر آمار ابتلاء در شهرهای مختلف استان بالا است.

وی، گفت: به طور متوسط روزانه ۲۰۰ مورد جدید به آمار مبتلایان افزوده می‌شود.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم