شبكه بهداشت و درمان بروجرد

محمد كاكاوند رييس شبكه بهداشت و درمان بروجرد
رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد:

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: روند افزایشی ابتلا به کرونا گریبانگیر روستاهای بروجرد شده است.

به گزارش خبرنگار زرک، محمد کاکاوند امروز پنجشنبه که در شورای اداری بروجرد سخن می‌گفت، اظهار داشت: روند ابتلای به کرونا در شهرستان بروجرد طی روزهای گذشته به دلیل عدم رعایت مردم نسبت به فاصله‌گذاری اجتماعی روندی افزایشی دارد.

رييس شبكه بهداشت و درمان بروجرد به زرك خبر داد؛

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد از شکست کرونا توسط پیرمرد ۹۹ ساله بروجردی خبر داد.

محمد کاکاوند با اعلام این خبر به زرک گفت: این فرد مبتلا به کرونا با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و با امید و روحیه بالا و تلاش‌های جهادی مدافعان سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد کرونا را در سن ۹۹ سالگی شکست داد.

در ادامه تصاوير فرد بهبود يافته و تلاشهاي كادر درمان را مشاهده فرماييد.

علي نوابي / زرك

 

شرکت رادمان یدک اروند
توسط شرکت رادمان یدک اروند؛

شرکت رادمان یدک اروند، سه دستگاه مانیتور پرتابل به شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار زرک، محسن کرباسچی، رییس هیأت مدیره شرکت رادمان یدک اروند اظهار داشت: امروز، سه دستگاه مانیتور پرتابل با پایه دیواری به ارزش ۷۳میلیون و پانصد هزار تومان به شبکه بهداشت و درمان بروجرد اهدا شد.

محمد كاكاوند رييس شبكه بهداشت و درمان بروجرد
كاكاوند :

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد از افزایش نگران کننده‌ی آمار رسمی کرونا در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بار دیگر افزایش فوتی‌های قطعی، مبتلایان و موارد مشکوک به «کووید۱۹» را شاهد بودیم.

محمد کاکاوند ظهر چهارشنبه به خبرنگار زرک گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته «کرونا» سیر صعودی داشته به طوری که ۷ مورد مثبت، یک فوتی، ۲۷مورد مشکوک به آمار کرونایی بروجرد اضافه شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد
در گفت و گو با زرك مطرح شد؛

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد از سیر صعودی ابتلا به «کووید۱۹« خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته به آمار موارد مشکوک، مثبت و فوتی این شهرستان افزوده شده است.

محمد کاکاوند شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار زرک به آمار رسمی مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا در بروجرد اشاره کرد و اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته «کووید۱۹» در این شهرستان یک قربانی گرفت و تعداد کل فوتی‌های قطعی را به عدد ۲۰ رساند.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد
روند ابتلا به کرونا همچنان صعودی؛

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: آمار مبتلایان قطعی به «کووید۱۹» در این شهرستان به عدد ۲۰۰ رسید.

محمد کاکاوند، امروز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار زرک، از آخرین آمار مبتلایان به «کووید۱۹» در شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: طی ۲۴ساعت گذشته به تعداد مبتلایان قطعی، ۱۶ نفر اضافه شده است.

محمد كاكاوند رييس شبكه بهداشت و درمان بروجرد
رييس شبكه بهداشت و درمان بروجرد در گفت‌وگو با زرك :

بروجرد ـ رييس شبكه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به اينكه تعداد افراد مبتلا به كرونا به ۱۸۴ نفر رسيده است، گفت: تاكنون ۱۹ فوت قطعي بر اثر ابتلا به كرونا در اين شهرستان ثبت شده است.

محمد كاكاوند ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار زرك، به آخرين آمار مبتلايان به كرونا در شهرستان بروجرد اشاره كرد و گفت: از ابتداي شيوع كرونا تاكنون يك‌هزار و ۴۸۲ نفر به بيمارستان‌هاي اين شهرستان مراجعه كردند.

در اين روزهاي كرونايي هنوز هم هستند كساني، كه دستاني بخشنده دارند. چهارشنبه ۲۰ فروردين سال‌جاري، نظام مهندسي بروجرد و خانواده خيّر سلامت «معظمي گودرزي» با اهداي چكمه، لباس حفاظتي و شيلدپزشكي به مدافعان سلامت اين شهرستان، ثابت كردند كه هنوز پاي كار هستند.

محمد كاكاوند، رييس شبكه بهداشت و درمان بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار زرك از اقلام اهدايي خيرين سلامت به كادر درمان كرونايي‌هاي اين شهرستان سخن به ميان آورد و اظهار داشت: ...

ريیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد خبر داد:

بروجرد ـ ريیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: در بروجرد به ویژه در جنوب شهر آمار مبتلایان رو به افزایش است و در این رابطه با نشانه‌های خوبی مواجه نیستیم.

به گزارش خبرنگار زرك، محمد کاکاوند عصر دوشنبه در کارگروه اجتماعی مخصوص برنامه‌ریزی برای مقابله با کرونا در فرمانداری بروجرد اظهار داشت: بیماری کرونا قرار نیست توسط یک نهاد کنترل شود بلکه همکاری همه جانبه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد به زرک خبر داد:

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد از احتمال آب‌گرفتی ۲۰ پایگاه درمانی این شهرستان بر اثر بارش‌های دو روز آینده خبر داد.

شهرام ممدوحی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار زرک، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی لرستان مبنی بر وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بروجرد احتمال آب گرفتگی ۲۰ پایگاه درمانی این شهرستان وجود دارد.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم