سخاوت خيّران سلامت به خط مقدم مبارزه با كرونا در بروجرد

کد خبر: 
۷۴۳

سخاوت خيّران سلامت به خط مقدم مبارزه با كرونا در بروجرد

در اين روزهاي كرونايي هنوز هم هستند كساني، كه دستاني بخشنده دارند. چهارشنبه ۲۰ فروردين سال‌جاري، نظام مهندسي بروجرد و خانواده خيّر سلامت «معظمي گودرزي» با اهداي چكمه، لباس حفاظتي و شيلدپزشكي به مدافعان سلامت اين شهرستان، ثابت كردند كه هنوز پاي كار هستند.

محمد كاكاوند، رييس شبكه بهداشت و درمان بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار زرك از اقلام اهدايي خيرين سلامت به كادر درمان كرونايي‌هاي اين شهرستان سخن به ميان آورد و اظهار داشت: نظام مهندسي بروجرد ۳۰۰ جفت چكمه به شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان اهدا كردند كه به مدافعان سلامت در بيمارستان‌هاي امام، چمران و آيت‌ا... بروجردي تحويل داده شد.

وي ادامه داد: همچنين توسط خانواده خيّر نيكوكار «معظمي گودرزي» كه از وابستگان پرسنل شبكه بهداشت و درمان بروجرد هستند اقلام پزشكي و حفاظتي به ارزش ۳۲ ميليون تومان را به مدافعان سلامت اين شهرستان اهدا كردند.

رييس شبكه بهداشت و درمان بروجرد، اقلام اهدايي اين خيّر نيك‌انديش را ۴۰۰دست لباس حفاظتی و ۷۵ شیلدپزشکی برشمرد و گفت: اين تعداد اقلام حفاظتي و پزشكي اهدايي نيز به پزشكان و پرستاران در خط مقدم كرونا مستقر در بيمارستان‌هاي اين شهرستان تحويل داده شد.

طبق گفته كاكاوند تاكنون ۱۷۱ شهروند بروجردي به كوويد۱۹ مبتلا شده اند و ۱۸ نفر نيز بر اثر ابتلا به اين ويروس منحوس جان خود را از دست داده‌اند.

علي نوابي / زرك

 

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه علوم پزشكي لرستان - محمد كاكاوند - شبكه بهداشت و درمان بروجرد - ويروس كرونا - نظام مهندسي بروجرد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم