دانشگاه آزاد خرم آباد

آغاز رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویان لرستان
به میزبانی دانشگاه آزاد خرم‌آباد؛ 

در این رویداد ملی ۲۶ گروه به رقابت خواهند پرداخت.

ورود اعضای هیأت علمی و دانشجویان به عرصه نوآوری
معاون پژوهش و فناوری واحد خرم‌آباد خواستار شد؛

اعضای هیأت علمی در سایر فعالیت‌های فناورانه نیز باید به جد پیگیر شوند.

حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: همواره کشورهای استعماری، کشورمان را به دلیل غنای مادی و معنوی طعمه خوبی برای کسب منافع خود می‌دانسته‌اند، اما آن چیزی که توانسته در مقابل این زورگویی‌ها بایستد تعلیم و تربیت اسلامی است که تلاش می‌کند علم و دانش در جهت زیست بهتر انسان به کار گرفته شود.

سيامك بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان
بهاروند خبر داد:

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان از راه اندازی ۵ رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد خبر داد و گفت: با افزایش این رشته‌ها تعداد رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه به ۴۳ رشته افزایش یافت.

ارتقاء کیفیت؛ مهمترین هدف استراتژیک دانشگاه آزاد
معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد؛

 معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه در هیات امنای لرستان، مهمترین اهداف استراتژیک دانشگاه را ارتقاء کیفیت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید محمد بطحایی امروز پنجشنبه در هجدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی لرستان که در سالن اجتماعات ساختمان شهید توکل مصطفی‌زاده واحد خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: تهیه و تدوین یک بودجه دقیق، نقشه راه یک سال آینده دانشگاه را ترسیم می‌کند.

حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: روند فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی در ۴۰سال گذشته رو به رشد بوده است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز پنج‌شنبه که در هجدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی لرستان سخن می‌گفت، اظهار داشت: کیفیت بخشی به عملکرد دانشگاه در حوزه‌های مختلف بسیار ارزشمند است.

رادیو اینترنتی «نجوا» راه‌اندازی شد
توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد؛

با تلاش معاونت فرهنگی و دانشجویی و با همکاری کانون دانشجویی همیاران سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد رادیو اینترنتی «نجوا» راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سیامک بهاروند، رییس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان در مراسم آغاز به کار رادیو اینترنتی «نجوا» گفت: تقدیرنامه ارسالی سازمان مرکزی برای حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی ...

امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی لرستان مجازی برگزار می‌شود
در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی لرستان به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرک به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان، با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد مدیریت کرونای استان لرستان و سازمان مرکزی، در راستای رفع دغدغه‌های بهداشتی ناشی از شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان، همه امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در بستر مجازی و به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

توسط پژوهشگران مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد ساخته شد؛

در راستای مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری در کشور دستگاه کنترلر، تب سنج و ضدعفونی کننده هوشمند توسط پژوهشگران مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد ساخته شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ این دستگاه که توسط «پریسا کلیایی» عضو هیات علمی گروه مکانیک واحد خرم‌آباد با همکاری «فرید باقرپور» و «حماد بهرامی» ساخته شده قابلیت ضد عفونی کردن دست‌ها و البسه را به همراه تب سنجی به صورت کاملا هوشمند و اتوماتیک را داراست.

یاراحمدی خبر داد:

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد خرم‌آباد از آغاز فعالیت‌های آموزشی این واحد دانشگاهی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، محمدیاراحمدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیز با عنایت به اینکه تعطیلی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تابع تصمیمات ستاد کرونای کشور است و مشخص نیست تا چه زمانی ادامه خواهد داشت برای اینکه دانشجویان بتوانند دروس خود را مطابق سرفصل‌های مربوط دریافت نمایند...

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم