آغاز رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویان لرستان

کد خبر: 
۳۳۴۵
به میزبانی دانشگاه آزاد خرم‌آباد؛ 

آغاز رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویان لرستان

آغاز رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویان لرستان

نخستین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی ویژه دانشجویان استان لرستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حمیدرضا زهره‌ای معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد امروز در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی یکی از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب از دانشگاه‌ها بوده و برگزاری این رویداد ملی به همت و ابتکار معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گامی در راستای تحقق منویات معظم‌له است.

وی، عنوان کرد: از آبان سال‌جاری و پس از ابلاغ برگزاری این رویداد به استان‌ها، اطلاع‌رسانی در واحدهای دانشگاهی استان لرستان آغاز شد و در نهایت ۲۶ گروه برای شرکت در این رویداد حول محورهای مشخص ثبت‌نام کردند. از این تعداد ۱۰ گروه در موضوعات اجتماعی، ۱۰ گروه در موضوعات سیاسی، دو گروه در موضوعات اقتصادی و چهار گروه نیز در موضوعات فرهنگی به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت ۶ گروه از استان لرستان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد افزود: هر چند متولی برگزاری این کرسی‌ها واحدهای دانشگاهی مرکز استان هستند؛ اما به‌دلیل تعدد گروه‌ها با مکاتبات انجام‌شده و اخذ مجوز سازمان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به‌عنوان واحد دانشگاهی معین در برگزاری این رویداد ملی استفاده و مقرر شد که برگزاری کرسی‌ها با موضوعات سیاسی در این واحد دانشگاهی برگزار شود.

زهره‌ای مطرح کرد: از دانشجویان می‌خواهیم که مسائل مورد نظر خود را در چارچوب اخلاق و با رعایت انصاف بیان کنند.

گفتنی است نخستین رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی ویژه دانشجویان استان لرستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

عباس قادری/

 

برچسب‌ها: 
فرهنگی - حمیدرضا زهره ای - دانشگاه آزاد خرم آباد - کرسی های آزادانیشی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم