ورود اعضای هیأت علمی و دانشجویان به عرصه نوآوری

کد خبر: 
۲۴۳۲
معاون پژوهش و فناوری واحد خرم‌آباد خواستار شد؛

ورود اعضای هیأت علمی و دانشجویان به عرصه نوآوری

ورود اعضای هیأت علمی و دانشجویان به عرصه نوآوری

معاون پژوهش و فناوری واحد خرم‌آباد، ورود اعضای هیأت علمی و دانشجویان به عرصه نوآوری و ارائه ایده‌های فناورانه را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ رضا میردریکوند که در مراسم تصویری تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان سخن می‌گفت، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد پژوهشی واحد خرم‌آباد در سال گذشته و شش ماهه نخست سال‌جاری، تأکید کرد: علاوه بر مشارکت اعضای هیأت علمی در انتشار مقالات و دست‌آوردهای علمی که بسیار مطلوب و موثر است سایر فعالیت‌های فناورانه نیز باید به جد پیگیری شوند.

وی، به سیاست‌های معاونت تحقیقات فناوری و نوآوری سازمان مرکزی اشاره و اضافه کرد: بر این اساس یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دانشگاه‌ها حمایت از نوآوری، ابداع، خلاقیت و ایده‌های کارآفرین است و از همین رو انتظار می‌رود اعضای هیأت علمی و دانشجویان وارد عرصه نوآوری و ارائه ایده‌های فناورانه شوند.

میردریکوند ادامه داد: امروز شناسایی ایده‌ها، ساماندهی و حمایت از آ‌ن‌ها و تربیت دانشجویان با مهارت از وظایف اصلی ما است و در این راستا دانشگاه حمایت‌های لازم را از ایده‌های فناورانه جهت استقرار در مراکز رشد انجام داده و از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کند.

ارتباط تنگاتنگ دانشگاه با صنایع برای استمرار فعالیت پژوهشی 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی لرستان هم در این جلسه با بیان اهمیت و نقش پژوهش، بر لزوم مشارکت اعضای هیأت علمی در این خصوص تأکید کرد و گفت: دانشگاه بایستی جهت استمرار فعالیت پژوهشی ارتباط تنگاتنگی با صنایع و بخش‌های اجرایی داشته باشد.

حجت‌الاسلام مهدی مرادیان افزود: اعضای هیأت علمی باید پژوهش‌های برنامه محور داشته و فعالیت‌های پژوهشی خود را مطابق برنامه انجام دهند  در مقابل دانشگاه نیز حمایت‌های مالی و سایر حمایت‌های قانونی را از اعضای هیات علمی و پژوهشگران به عمل آورد.

عباس قادری/

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه آزاد خرم آباد - رضا میردریکوند

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم