روند گسترش کرونا در لرستان همچنان افزایشی است

کد خبر: 
۱۲۷۵
اضافه شدن ۱۳۴ نفر به آمار كرونايي لرستان در ۲۴ ساعت اخير؛

روند گسترش کرونا در لرستان همچنان افزایشی است

دكتر محمدرضا نيكبخت رييس دانشگاه علوم پزشكي لرستان

به گفته‌ی رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان، در ۲۴ ساعت اخیر ۱۳۴ نفر دیگر به آمار کرونایی استان اضافه شده که نشان می‌دهد روند گسترش کرونا در لرستان همچنان افزایشی است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمدرضا نیکبخت ظهر یکشنبه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: از ۶۴۳ نمونه ارسالی در طی بیست و چهار ساعت اخیر به آزمایشگاه‌های مرجع استان تعداد ۱۳۴ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر در لرستان یک نفر جان باخته به علت کووید ۱۹ داشته‌ایم، اعلام کرد: متاسفانه تا کنون تعداد ۱۴۶ نفر از هم استانی‌ها به علت کرونا جان باخته‌اند.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان از آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ خبر داد: تا کنون ۱۷هزار و ۷۵ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در استان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد ۱۴هزار و ۵۹۶ نمونه پاسخ داده شده که از این عدد ۳هزار و ۱۵۹ مورد مثبت و تعداد ۱۱هزار و ۴۳۷ نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت با اشاره به اینکه تعداد ۴۸ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند، یادآور شد: از ابتدا تا کنون تعداد ۲هزار و ۹۵۶ نفر که در لرستان مبتلا به کرونا بوده‌اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند./

اينفوگرافيك: سميه روزبهاني

 

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه علوم پزشكي لرستان - دکتر محمدرضا نیکبخت - ويروس كرونا - اينفوگرافيك - كوويد۱۹

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم