تعداد کارشناسان رسمی دادگستری لرستان افزایش می‌یابد

کد خبر: 
۱۷۰۶
عضو هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان:

تعداد کارشناسان رسمی دادگستری لرستان افزایش می‌یابد

حسن آذری عضو هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

عضو هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی رسمی دادگستری در سال ۹۸و همچنین تعیین تکلیف پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۹۵ اظهار داشت: تعداد کارشناسان رسمی این کانون تا پایان سال به حدود ۱۰۰۰ نفر خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حسن آذری در گفتگو با روابط عمومی کانون اعلام داشت: در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال گذشته بیش از ۲۰۰ نفر در ۲۴ رشته در استان لرستان پذیرفته شده‌اند که در حال حاضر بر اساس جدول زمان‌بندی و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی به صورت انفرادی مصاحبه‌ی علمی از آن‌ها به عمل می‌آید.

وی افزود: پس از اتمام فرایند مصاحبه، پذیرفته‌شدگان نهایی، دوره‌ی کارآموزی خود را آغاز می‌کنند و پس از طی موفقیت‌آمیز این دوره، رسما به جرگه‌ی کارشناسان رسمی دادگستری درمی‌آیند.

آذری بیان داشت: از سوی دیگر تعدادی از پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۹۵ نیز که تعدادشان همین مقدار است، ژس از گذراندن دوره فشرده آموزشی، آنها نیز به صورت رسمی به جامعه‌ی آماری کارشناسان رسمی کانون اضافه می‌شوند و پروانه کارشناسی دریافت می‌نمایند.

عضو هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در مورد تاخیر فرایند جذب پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۹۵ با اشاره به تصمیم شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری مبنی بر پذیرش به شرط گذراندن دوره‌ی آموزشی، خاطرنشان ساخت: در واقع این عزیزان کسانی هستند که نمره آزمون آن‌ها بین ۱۵۰ تا ۴۰۰ بوده و باید پس از گذراندن دوره آموزشی پروانه کارشناسی آن‌ها صادر می‌شد که متاسفانه در زمان هیات مدیره قبلی کانون، این اتفاق رخ نداده است.

حسن آذری تصریح کرد: با روی کار آمدن هیات مدیره فعلی نیز به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری دوره به صورت حضوری وجود نداشت و به همین دلیل با تصمیم هیات مدیره و مذاکره با جهاد دانشگاهی شرایط برگزاری دوره به صورت مجازی فراهم شد که متاسفانه ضعف زیرساخت‌های این حوزه باعث شد علیرغم برنامه‌ریزی کار به سرانجام نرسد.

وی افزود: با این همه در صدد هستیم به زودی با بسیج امکانات کانون نسبت به تعیین تکلیف این عزیزان هم اقدام نماییم./

 

برچسب‌ها: 
حسن آذری - کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

دیدگاه‌ها

رضاامیری (تایید نشده)

سلام حاجی عزیز .جناب آذری چندروزپیش نامه ای ازراه و شهرسازی آوردم که قیمت ۲مترو۱۱سانت اززمینی که واگذاری شهرسازی بوده قیمت گذاری بشه که کارشناس شما از بنگاه سرکوچه قیمت گرفته البته قیمت زمین ساخته شده را گرفته و همان قیمت را به کانون اعلام نموده که بنده اعتراض دارم خواهشمندم اقدام مقتضی صورت گرفته شود

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۶:۰۵

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم