تعاملات سازنده با مراجعین امداد؛ کاهش ۵۳ درصدی شکایات

کد خبر: 
۵۶۵۰
مشاور رئیس و مدیرکل بازرسی کمیته امداد کشور:

تعاملات سازنده با مراجعین امداد؛ کاهش ۵۳ درصدی شکایات

مشاور رئیس و مدیرکل بازرسی کمیته امداد کشور

مشاور رئیس و مدیرکل بازرسی کمیته امداد کشور با تقدیر از برخورد مناسب و سعه صدر امدادگران در پاسخگویی به مراجعین و نیازمندان گفت: تعاملات سازنده با خدمت گیرندگان موجب کاهش ۵۳ درصدی شکایات از این ناحیه شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «عزت‌الله میرزایی» ۲۴ آذر ماه در جلسه شورای اداری مدیران امداد لرستان ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، فضای عمومی امداد استان را فضایی سالم، امیدبخش، پر تحرک، پویا و اعتماد آفرین دانست و بیان کرد: نتایج بازرسی حاکی از طهارت اقتصادی و اخلاقی در سطح ادارات امداد استان حرکت قطار خدمت‌رسانی بر ریل صحیح خود بوده است. 

میرزایی نظارت‌پذیری، برنامه‌محوری، اخلاص، سعه صدر، مشورت پذیری و حسن خلق را از ویژگی‌های مدیریتی مدیرکل امداد لرستان دانست و با اشاره به اینکه کمیته امداد پاکترین دستگاه اجرایی کشور است ادامه داد: سلامت اداری در امداد امام(ره) همواره سیر صعودی داشته و رسوخ گفتمان مدیریت فضیلت‌گرای هیأت محترم امناء و ریاست امداد در بدنه مدیران‌کل امداد، شجاعت مدیران‌کل استان‌ها در برخورد با تخلفات، اخلاص، کار و تلاش شبانه روزی، صداقت، حساسیت و گفتمان سازی نسبت به مقوله تکریم نیازمندان، عدالت‌محوری در توزیع خدمات با اولویت مناطق محروم و حضور بی‌وقفه در بین محرومین و دسترسی آسان و سهل محرومین به مسئولین امداد را از جمله دلایل این توفیقات دانست.

میرزایی با تقدیر از بال‌های نظارتی امداد لرستان، تصریح کرد: نتیجه بازرسی باید منجر به ارتقاء شجاعت و جرأت‌ورزی مدیران اجرایی باشد و از این رو، رویکردهای حوزه بازرسی تسهیل کننده است و برای سیستم نقش ترمز و دست انداز ندارد. 

مشاور رئیس و مدیرکل بازرسی کمیته امداد کشور با اشاره به ارتقاء جایگاه امداد امام(ره) در سطح عمومی جامعه افزود: ارایه گزارش عملکرد شفاف امداد به مردم، مسئولین و خیرین باید با هنرمندی انجام شود و بحمدلله اعتماد عمومی مردم به این نهاد نورانی و الهی امروز در بالاترین سطح قرار دارد. 

وی با اشاره به فضای مطلوب خدمت‌رسانی به محرومین در کمیته امداد بیان کرد: در نظام دینی، الهیات غنی اسلامی و دستگاه تفکری حضرت امام(ره) و حضرت آقا، از نیازمندان و محرومین به عنوان حافظان نظام و سرچشمه‌های انقلاب یاد شده و این ولی نعمتان در این شرایط سخت سال‌های اخیر همواره نشان دادند که حافظ نظام هستند. 

میرزایی با تقدیر از برخورد مناسب و سعه صدر امدادگران در پاسخگویی به مراجعین و نیازمندان گفت: تعاملات سازنده با خدمت گیرندگان موجب کاهش ۵۳ درصدی شکایات از این ناحیه شده است.

مشاور رئیس و مدیرکل بازرسی کمیته امداد کشور همچنین شکستن صفوف پشت نوبتی به واسطه تأمین اعتبارات و حمایت ویژه ریاست امداد در سرفصل‌هایی مثل جهیزیه، بیماران صعب‌العلاج، وام‌های ضروری و کارگشایی، اجاره مسکن، ودیعه مسکن را عامل مهمی در رضایتمندی خدمت‌گیرندگان از امداد دانست.  

پایان پیام/

 

 

 

برچسب‌ها: 
کمیته امداد لرستان - مدیرکل بازرسی کمیته امداد - شبکه امداد الکترونیک

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم