مشاور رئیس و مدیرکل بازرسی کمیته امداد کشور با تقدیر از برخورد مناسب و سعه صدر امدادگران در پاسخگویی به مراجعین و نیازمندان گفت: تعاملات سازنده با خدمت گیرندگان موجب کاهش ۵۳ درصدی شکایات از این ناحیه شده است.
به گزارش پایگاه خبری زرک [1]، «عزتالله میرزایی» ۲۴ آذر ماه در جلسه شورای اداری مدیران امداد لرستان ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، فضای عمومی امداد استان را فضایی سالم، امیدبخش، پر تحرک، پویا و اعتماد آفرین دانست و بیان کرد: نتایج بازرسی حاکی از طهارت اقتصادی و اخلاقی در سطح ادارات امداد استان حرکت قطار خدمترسانی بر ریل صحیح خود بوده است.
میرزایی نظارتپذیری، برنامهمحوری، اخلاص، سعه صدر، مشورت پذیری و حسن خلق را از ویژگیهای مدیریتی مدیرکل امداد لرستان دانست و با اشاره به اینکه کمیته امداد پاکترین دستگاه اجرایی کشور است ادامه داد: سلامت اداری در امداد امام(ره) همواره سیر صعودی داشته و رسوخ گفتمان مدیریت فضیلتگرای هیأت محترم امناء و ریاست امداد در بدنه مدیرانکل امداد، شجاعت مدیرانکل استانها در برخورد با تخلفات، اخلاص، کار و تلاش شبانه روزی، صداقت، حساسیت و گفتمان سازی نسبت به مقوله تکریم نیازمندان، عدالتمحوری در توزیع خدمات با اولویت مناطق محروم و حضور بیوقفه در بین محرومین و دسترسی آسان و سهل محرومین به مسئولین امداد را از جمله دلایل این توفیقات دانست.
میرزایی با تقدیر از بالهای نظارتی امداد لرستان، تصریح کرد: نتیجه بازرسی باید منجر به ارتقاء شجاعت و جرأتورزی مدیران اجرایی باشد و از این رو، رویکردهای حوزه بازرسی تسهیل کننده است و برای سیستم نقش ترمز و دست انداز ندارد.
مشاور رئیس و مدیرکل بازرسی کمیته امداد کشور با اشاره به ارتقاء جایگاه امداد امام(ره) در سطح عمومی جامعه افزود: ارایه گزارش عملکرد شفاف امداد به مردم، مسئولین و خیرین باید با هنرمندی انجام شود و بحمدلله اعتماد عمومی مردم به این نهاد نورانی و الهی امروز در بالاترین سطح قرار دارد.
وی با اشاره به فضای مطلوب خدمترسانی به محرومین در کمیته امداد بیان کرد: در نظام دینی، الهیات غنی اسلامی و دستگاه تفکری حضرت امام(ره) و حضرت آقا، از نیازمندان و محرومین به عنوان حافظان نظام و سرچشمههای انقلاب یاد شده و این ولی نعمتان در این شرایط سخت سالهای اخیر همواره نشان دادند که حافظ نظام هستند.
میرزایی با تقدیر از برخورد مناسب و سعه صدر امدادگران در پاسخگویی به مراجعین و نیازمندان گفت: تعاملات سازنده با خدمت گیرندگان موجب کاهش ۵۳ درصدی شکایات از این ناحیه شده است.
مشاور رئیس و مدیرکل بازرسی کمیته امداد کشور همچنین شکستن صفوف پشت نوبتی به واسطه تأمین اعتبارات و حمایت ویژه ریاست امداد در سرفصلهایی مثل جهیزیه، بیماران صعبالعلاج، وامهای ضروری و کارگشایی، اجاره مسکن، ودیعه مسکن را عامل مهمی در رضایتمندی خدمتگیرندگان از امداد دانست.
پایان پیام/
Links
[1] https://zerk.ir
[2] https://zerk.ir/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/%DA%A9%D9%85%DB%8C%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%84%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86
[3] https://zerk.ir/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%D9%85%DB%8C%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF
[4] https://zerk.ir/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9