چاپ ۳۵۰ عنوان کتاب در لرستان

کد خبر: 
۴۴۲۲
معاون ارشاد لرستان خبر داد؛

چاپ ۳۵۰ عنوان کتاب در لرستان

رضا نیازی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از چاپ ۳۵۰ عنوان کتاب در این استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ رضا نیازی در جریان دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با نماینده شهرستان‌های سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: ما همواره وامدار شهدای عزیزی هستیم که با نثار جان خود، امنیت و آرامش را برای ملت شریف ایران به ارمغان آوردند.

وی افزود: بالغ بر یک سال است که با برون سپاری بخشی از فعالیت‌های فرهنگی، عملکرد جزیره‌ای در حوزه فرهنگ را مبدل به عملکرد جهادی کرده‌ایم و مؤسسات فرهنگی فعال در زیر مجموعه اداره کل به عنوان مجری به خوبی از پس کار برآمده‌اند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بیان داشت: با وجود شرایط سخت کرونایی در حوزه مطبوعات و رسانه جشنواره‌های متعددی از جمله جشنواره طنز مطبوعات غرب کشور و نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان را برگزار کرده و می‌کنیم.

نیازی تصریح کرد: لرستان امروز یکی از قطب‌های مهم چاپ در کشور است و بسیاری از نیازمندی‌های استان‌های غرب کشور در چاپخانه‌های لرستان خصوصاً شهرستان بروجرد مرتفع می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به چاپ ۳۵۰ عنوان کتاب در لرستان طی سال ۱۳۹۹ گفت: انتظار داریم نمایندگان استان در رایزنی با مسئولین وزارتی زمینه افزایش اعتبارات حمایتی در حوزه خرید کتاب از نویسندگان و ناشران استان را فراهم آورند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین بیان داشت: با توجه به تعدد مناطق روستایی و عشایری لرستان، نیاز است اعتبارات فرهنگی ویژه ای در این زمینه به استان اختصاص یابد تا بتوانیم بیش شرایط کنونی، امکان تحقق عدالت فرهنگی را فراهم آوریم.

نیازی تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های فرهنگی ما در استان، ایجاد همگرایی در میان اقوام است که در قالب جشنواره‌های اقوام محقق می‌شود و حمایت مسئولین شهرستانی از این جشنواره‌ها یک لازمه و ضرورت فرهنگی است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان - چاپ کتاب - رضا نیازی - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم