نقش کلیدی استفاده از مشاوره‌ی تخصصی کارشناسان در قانونگذاری

کد خبر: 
۴۴۱۱
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان مطرح کرد؛

نقش کلیدی استفاده از مشاوره‌ی تخصصی کارشناسان در قانونگذاری

نقش کلیدی استفاده از مشاوره‌ی تخصصی کارشناسان در قانونگذاری

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در دیدار هیات مدیره کانون با نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از مشاوره‌ی تخصصی کارشناسان می‌تواند نقش کلیدی در قانونگذاری داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت والیزاده در این جلسه که عصر دوشنبه ۲۹ شهریور در سالن جلسات کانون برگزار شد، با اشاره تصویب کلیات طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در مجلس اظهار داشت: این طرح نگرانی‌هایی را برای جامعه کارشناسان رسمی دادگستری ایجاد کرده است.

وی افزود: از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود در مواجهه با چنین طرح‌هایی از مشورت تخصصی کارشناسان استفاده نمایند.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان تصریح کرد: با توجه به دسترسی نمایندگان مجلس به طرح‌ها پیش از قرار گرفتن در دستور کار، چنانچه کارشناسان به آن‌ها دسترسی داشته باشند می‌توانند نسبت به اتخاذ تصمیم درست به نمایندگان مشاوره بدهند.

والیزاده با اشاره به ظرفیت تخصصی کانون بیان داشت: در حال حاضر کانون کارشناسان رسمی دادگستری با وجود ۷۰۰ نفر کارشناس در تمامی رشته‌ها ظرفیت بی‌بدیلی است که نمایندگان مجلس می‌توانند با استفاده از آن اثرگذاری مثبت بیشتری داشته باشند.

وی عنوان داشت: در مورد بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های استان کارشناسان کانون بر اساس وظیفه‌ی ذاتی خود اطلاعات جامع تخصصی دارند که استفاده از آن می‌تواند مبنای تصمیم‌گیری‌های درست و مفید باشد و کانون آمادگی دارد در این زمینه همکاری‌های لازم را با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی داشته باشد. 

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان - حجت والیزاده - نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم