نظر کارشناسی همواره در اولویت کاری بنده بوده و هست

کد خبر: 
۴۶۷۰
مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری لرستان:

نظر کارشناسی همواره در اولویت کاری بنده بوده و هست

احسان کرم زاده مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری لرستان

مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری لرستان هم در این دیدار با تاکید بر اینکه همواره برای مشورت گرفتن از اهل فن، ارزش قائل هستم، گفت: نظر کارشناسی همواره در اولویت کاری بنده بوده و هست.

به گزارش پایگاه خبری زرک، احسان کرم‌زاده در دیدار با هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی لرستان با بیان اینکه خوشبختانه کانون توانسته ساختار حرفه‌ای و تشکیلاتی خودش را به خوبی حفظ نماید، اظهار داشت: اولین اقدام موثر دفتر فنی، استفاده از ظرفیت تخصصی کانون و سازمان نظام مهندسی ساختمان برای ایجاد اتاق فکر با دستور کار توسعه و شکوفایی استان است.

وی با تاکید بر اینکه باید تشکیلات کانون تقویت شود، افزود: یکی از راه‌های تحقق این امر، زمینه‌سازی برای استفاده از ظرفیت کارشناسان و البته پرداخت حق و حقوق آن‌ها و به تبع کانون است.

کرم‌زاده تصریح کرد: در خصوص ارجاع امر کارشناسی، حتما بر اساس قانون و با در نظر گرفتن صلاحیت‌های مختلف علمی و جغرافیایی کارشناس عمل خواهیم کرد و ساز و کار هدفمندی برای تحقق آن در نظر خواهیم گرفت.

مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری لرستان تصریح کرد: متاسفانه بیشترین تخلفات در حوزه شهرداری‌ها اتفاق می‌افتد و کانون به درستی نسبت به این مساله حساسیت نشان داده و ضرورت دارد با در نظر گرفتن همه‌ی ابعاد، در خصوص گواهی استحکام بنا وحدت رویه‌ای تعیین شود و زمینه‌های تخلف و سوءاستفاده از میان برداشته شود.

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - احسان کرم زاده - کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم