ضرورت انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دو طرفه برای ساماندهی کارشناسی

کد خبر: 
۴۴۸۷
در دیدار هیات مدیره کانون با مدیرکل راه و شهرسازی مطرح شد؛

ضرورت انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دو طرفه برای ساماندهی کارشناسی

دیدار هیات مدیره کانون با مدیرکل راه و شهرسازی لرستان

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در دیدار هیئت مدیره کانون با مدیرکل راه و شهرسازی استان که ظهر امروز پنجشنبه در این اداره‌کل برگزار گردید اظهار داشت: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دو طرفه می‌تواند به ساماندهی فرایند کارشناسی کمک نماید.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت والیزاده با اشاره به تلاش هیات مدیره در راستای اصلاح زیرساخت‌های کانون و اصلاح فرایند کارشناسی گفت: در همین راستا، ایجاد واحد حراست، روابط عمومی و ارتقاء نرم‌افزارهای مرتبط با حوزه‌ی ارجاع و همچنین انجام حسابرسی از کانون از جمله این اقدامات است که برای اولین بار صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا، با تاکیدی که بر امر آموزش داریم، در سال گذشته شش هزار نفر ساعت دوره آموزشی در کانون برگزار شده است که با دوره‌های پیشین قابل مقایسه نیست و همچنان این موضوع در دستور کار هیات مدیره است و تداوم دارد.

خواسته‌ای که از همه‌ی دستگاه‌های اجرایی داریم، ارجاع امر کارشناسی از طریق کانون است که می‌تواند منجر به برطرف شدن هر گونه سوءاستفاده احتمالی و مفسده شود که خوشبختانه اداره‌کل راه و شهرسازی در این زمینه همواره بر اساس اصول و ضوابط قانونی عمل نموده که جای قدردانی دارد.

والیزاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلاتی که در زمینه‌ی کارشناسی استحکام بنای شهرداری وجود دارد، تصریح کرد: انتظار داریم در این زمینه هم مدیرکل محترم راه و شهرسازی با برگزاری جلسات مشترک و همفکری راهکاری برای آن پیدا کنیم.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
حجت والیزاده - کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان - اداره کل راه و شهرسازی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم