صدور مجوز تأسیس ۵ شهرداری جدید در لرستان

کد خبر: 
۴۶۳۷
طی امسال؛

صدور مجوز تأسیس ۵ شهرداری جدید در لرستان

قدرت الله فلاح نژاد مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان از صدور مجوز تأسیس پنج شهرداری جدید طی سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، قدرت الله فلاح نژاد شامگاه سه شنبه در مراسم معارفه شهردار پلدختر اظهار داشت: ۳۴۰ وظیفه برای شهردار تعیین شده و در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری خدمات آن نسبت به سایر دستگاه‌ها قابل مقایسه نیست.

وی افزود: وظایف شهرداری‌ها خدمات رسانی متوازن در سطح شهر و مدیریت منابع با اولویت بندی بر اساس قانون مداری به دور از مسائل حاشیه‌ای است.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان گفت: طی دو سال گذشته در سطح استان کارهای خوبی در شهرداری‌ها از جمله تعیین تکلیف ۲۵۰ میلیارد تومان بدهی به تأمین اجتماعی انجام شده است.

فلاح نژاد افزود: مجوز تأسیس پنج شهرداری جدید در سال جاری در سطح استان لرستان صادر شده یکی از آنها شهر تازه تأسیس «سراب حمام» پلدختر است.

وی یادآور شد: نباید با عملکرد ناصواب فرصت‌هایی ایجاد شده را به تهدید تبدیل کرد کما اینکه مسئله‌ای که موجب نابسامانی در شهرداری‌های استان شد استخدام‌های غیر قانونی است که دولت جلوی آن را گرفت.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان بر اولویت قرار دادن پرداخت حقوق کارکنان شهرداری تاکید کرد و افزود: شهرداری نهادی غیر دولتی است که برخلاف سایر دستگاه‌ها مدیریت آن تنها در حوزه هزینه نیست بلکه باید توان در آمد زایی مالی داشته باشد.

فلاح نژاد گفت: دولت با نگاه ویژه به شهرستان پلدختر پنج میلیارد تومان قیر برای کمک به شهرداری در نظر گرفته و با اضافه شدن سهم آورده شهرداری امید می‌رود شاهد آسفالت در سطوح مختلف معابر شهری باشیم.

وی افزود: سرانه فضای سبز در پلدختر هشت متر است که در برابر ۱۵ متر فضای سبز استاندارد کم است و نیاز به توسعه دارد و مطالبه مردم است.

در این مراسم «صدیقه میری» به عنوان شهردار جدید پلدختر معرفی و از زحمات چهار ماه و ۱۵ روز «حبیب الله نصرتی» سرپرست شهرداری و «شرفی نصیری» شهردار سابق این شهر قدردانی شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - قدرت الله فلاح نژاد - پلدختر

دیدگاه‌ها

مجتبی (تایید نشده)

بنده ۱۱ ساله در شهرداری کوهدشت لرستان مشغول به کارم در این مدت دو بار بیمه شدم قطع شده اگر نیرو نیاز ندارن اخراج کنند اگر دارن بیمه جز استخدام حساب نمیشه چون حقوقی نمیدن همون بیمه خوبیشه چرا برسی بعمل نمیاد چرا بفکر طبقه ضعیف نیستید

۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۴۶

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم