ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان به نام بنیانگذارش نامگذاری می‌شود

کد خبر: 
۴۴۶۵
با تصویب هیات مدیره؛

ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان به نام بنیانگذارش نامگذاری می‌شود

عزت اله فیلی

با تصویب هیات مدیره، ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان به نام بنیانگذارش نامگذاری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ در بیست و هشتمین جلسه هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان مصوب گردید ساختمان کانون به نام زنده‌یاد مهندس عزت‌اله فیلی نامگذاری شود.

زنده‌یاد مهندس عزت‌اله فیلی بنیانگذار کانون کارشناسان رسمی دادگستری و سازمان نظام مهندسی لرستان و در مقاطعی رییس هیات مدیره هر دو تشکل نیز بوده است.

وی که از چهره‌های تاثیرگذار و خوشنام استان بود، پس از راه‌اندازی کانون تا سال‌ها ساختمان شخصی خود را بدون چشمداشت در اختیار این تشکل نوپا قرار داد.

زنده‌یاد فیلی علاوه بر عضویت در شورای مرکزی سازمان نظام‌ مهندسی کشور و سردبیری مجله شمس، عضو اولین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و رییس اولین دوره آن و نیز در مقطعی شهردار خرم‌آباد بوده است.

زنده‌یاد مهندس عزت‌اله فِیلی که متولد شانزدهم اردیبهشت سال ۱۳۲۵ شهرستان خرم‌آباد و از جمله اولین مهندسین خرم‌آبادی فارغ‌التحصیل خارج کشور بود،  ۱۲ تیر ماه سال ۱۳۹۹ بر اثر عارضه قلبی در تهران درگذشت و پیکر او در آرامستان خِضر خرم‌آباد به خاک سپرده شد.

پس از درگذشت این فقید سرشناس، از سوی کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان پیشنهاد نامگذاری خیابانی به نام ایشان به شهرداری و شورای شهر ارائه گردید که تاکنون در مورد آن ترتیب اثری داده نشده است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
عزت اله فیلی - کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم