خسارت کرونا به ۱۲۰۰ مرکز ورزشی لرستان

کد خبر: 
۹۵۲
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان خبر داد:

خسارت کرونا به ۱۲۰۰ مرکز ورزشی لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از خسارت کرونا به ۱۲۰۰ مرکز ورزشی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید علی کریمی، با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مقابله با کرونا در سطح مراکز ورزشی لرستان، اظهار داشت: هزار و ۲۰۰ مرکز ورزشی در استان وجود دارد که از این تعداد ۹۵۰ باشگاه دولتی و مابقی خصوصی هستند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس، مدیران باشگاه‌ها همکاری لازم را با اداره‌کل ورزش و ستاد استانی مدیریت کرونا داشتند و این تعامل همچنان ادامه دارد.

پلمب ۲۰ باشگاه ورزشی متخلف در لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از پلمب ۲۰ باشگاه ورزشی در سطح استان به دلیل تخلف طی یک ماهه اخیر خبر و ادامه داد: به دلیل انجام برخی تخلف‌ها به ۳۰ باشگاه در سطح استان تذکر داده شد که در نهایت و پس از اجرای احکام قضایی، ۲۰ مورد از آنها پلمب شدند.

کریمی بیان داشت: یکی از مراکزی که امکان شیوع بیشتر بیماری وجود دارد باشگاه ه و مراکز ورزشی هستند، از این رو بازرسی‌های متعددی برای رصد و جلوگیری از فعالیت آن‌ها انجام می‌شود.

وی، با تأکید بر لزوم حمایت از باشگاه‌های ورزشی تصریح کرد: به دلیل کرونا، باشگاه‌های ورزشی استان ۸۴ میلیارد تومان خسارت دیدند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه پیگیری‌های بسیاری در راستای جبران بخشی از آسیب‌های اقتصادی این مراکز انجام شده گفت: با مصوبه اخیر وزارت ورزش، طی روزهای آینده پرداخت تسهیلات حمایتی از باشگاه‌های آسیب دیده از کرونا صورت خواهد گرفت.

 

 

برچسب‌ها: 
اداره كل ورزش و جوانان لرستان - سيد علي كريمي - ويروس كرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم