حمایت از دانش‌‌آموزان مستعد نیازمند تا ورود به دانشگاه

کد خبر: 
۲۳۲۸
مدیر موسسه رزمندگان لرستان مطرح کرد؛

حمایت از دانش‌‌آموزان مستعد نیازمند تا ورود به دانشگاه

سجاد فهیمی

مدیر موسسه آموزشی رزمندگان اسلام شعبه لرستان گفت: این موسسه دانش‌آموزان مستعد نیازمند را تا ورود به دانشگاه حمایت و پشتیبانی می‌کند. 

به گزارش خبرنگار زرک؛ سرهنگ پاسدار سجاد فهیمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهدا ۷هزار بسته کمک آموزشی به دانش‌آموزان مستعد نیازمند در قالب «نخستین رزمایش علمی کشور» در لرستان گفت: در این راستا مؤسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام شعبه لرستان همزمان با آغاز گرامیداشت هفته بسیج در روز نخست این رزمایش علمی، ۳۵۵ بسته کمک آموزشی میان دانش‌آموزان نیازمند شهر سپیددشت بخش پاپی به یاد ۳۵۵ شهید این شهر، توزیع کرد.

وی اضافه کرد: امروز (شنبه) ۸ آذرماه نیز در خرم‌آباد به تعداد شهدای این شهرستان، به ۲۲۰۰ دانش‌آموز مستعد بسته کمک آموزشی شامل: کیف، جزوات کمک آموزشی، نوشت افزار و اقلام فرهنگی، توسط مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام در استان لرستان، اهدا شد.

مدیر موسسه رزمندگان اسلام لرستان اعلام کرد: به زودی سایر شهرستان‌های استان نیز از خدمات علمی این موسسه بهره‌مند خواهند شد.

فهیمی، هدف از برگزاری این رزمایش علمی را کمک به برقراری عدالت آموزشی در مناطق محروم و ارتقای سطح علمی دانش‌آموزانی که در دوران شیوع ویروس منحوس به دلیل کاستی‌های موجود، دچار افت تحصیلی شده‌اند، عنوان و تأکید کرد: کرونا نمی‌تواند مانع فعالیت‌های مؤسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام شعبه لرستان شود.

وی ادامه داد: در رزمایش علمی، دانش‌آموزان در دو گروه ویژه تعریف شدند؛ گروه نخست، دانش‌آموزانی که در نقاط کم برخوردار استان سکونت دارند و فاقد زیر ساخت‌های مخابراتی هستند و گروه دوم، دانش‌آموزانی هستند که از امکانات مخابراتی برخوردارند، اما به دلیل کمبودهای اقتصادی، توان خرید گوشی همراه هوشمند و استفاده از فضای مجازی را ندارند.

مدیر مؤسسه  آموزشی رزمندگان لرستان با تأکید بر اینکه جامعه هدف با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت می‌گیرد، تصریح کرد: این موسسه دانش‌آموزان مستعد نیازمند را تا ورود به دانشگاه حمایت و پشتیبانی می‌کند. 

رونمایی از اولین کتاب هوشمند در هفته بسیج، برگزاری لیگ علمی پایا و برگزاری آزمون پایه ششم از دیگر مواردی بود که فهیمی به آن‌ها اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه یاسر بسطامی به عنوان مدیر روابط‌عمومی مؤسسه رزمندگان اسلام شعبه لرستان معرفی شد و از خبنگاران با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است یاسر بسطامی پیش از این مسئول روابط‌عمومی بنیاد مهدویت لرستان بوده است. 

گزارش تصویری این نشست خبری را اینجا ببینید.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سجاد فهیمی - موسسه آموزشی رزمندگان - لرستان

دیدگاه‌ها

سپهرمرادی (تایید نشده)

سلام من ۵ ساله تو سپاه تیپ ۷۵ حضرت ابولفضل از خرم اباد اسم نویسی کردم ولی نبردنم تو بسیج

۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ۱۶:۳۶

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم