بیمه سلامت حامی زوجین نابارور

کد خبر: 
۴۸۵۳
معاون توسعه منابع بیمه سلامت کشور مطرح کرد؛

بیمه سلامت حامی زوجین نابارور

حسین رنجبران معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع بیمه سلامت کشور

خرم‌آباد - معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع بیمه سلامت کشور گفت: زوجین نابارور تا سن ۴۹ سالگی تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «حسین رنجبران» روز چهارشنبه که در آیین معارفه مدیرکل جدید بیمه سلامت لرستان سخن می‌گفت، از افزوده شدن ۶ میلیون نفر به افراد تحت پوشش بیمه سلامت کشور طی چند ماه گذشته خبر داد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰ منطقه آسیب‌پذیر و حاشیه‌ای کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است، تصریح کرد: ۹۵درصد هزینه درمان و بستری سه دهک نخست تقبل می‌شود.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع بیمه سلامت کشور با بیان اینکه با مصوبه مجلس شورای اسلامی و عنایت دولت، خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است و تا ۹۰ درصد هزینه‌ها تا سن ۴۹ سالگی پرداخت می‌شود، اضافه کرد: فرزندان این افرد نیز تا پنج سالگی و مادران تا ۲ سال تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرند.

رنجبران ادامه داد: دولت پنج هزار میلیارد تومان جهت درمان افراد مبتلا به بیماری سخت درمان و سرطان در نظر گرفته است و ۲ هزار میلیارد تومان نیز از طریق تسهیلات به آنان کمک می‌شود.

وی از اجرای مطلوب طرح دارویاری سخن به میان آورد و یادآور شد: اجرای نسخه الکترونیکی توسط مراکز و پزشکان طرف قرارداد بیمه سلامت، تا ۹۹ درصد اجرایی شده است.

رنجبران با بیان اینکه طی یکسال و نیم گذشته پرداخت‌های بیمه سلامت به روز شده است، تصریح کرد: ۴۲ هزار موسسه درمانی سطح کشور جمعیت ۴۴ هزار نفری را تحت پوشش دارند که به برکت نظام اسلامی اقدامات خوبی در کشور انجام شده است و بنابر اظهارات رهبر معظم انقلاب باید اقدامات به مردم اطلاع رسانی و امید در جامعه ایجاد شود.

در این مراسم از تلاش‌های ۶ ساله «شاهدخت فتحی بیرانوند» تقدیر و «محسن اسدبیگی» معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به عنوان مدیرکل جدید بیمه سلامت استان منصوب شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
بیمه سلامت - خرم آباد - سازمان بیمه سلامت ایران

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم