به نظرات تخصصی و مشاوره‌ای کارشناسان نیازمندیم

کد خبر: 
۴۴۱۲
نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی:

به نظرات تخصصی و مشاوره‌ای کارشناسان نیازمندیم

مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی

نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظرات تخصصی و مشاوره‌ای کارشناسان نیازمندیم و در این راستا دست کمک به سوی آن‌ها دراز می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ مهرداد ویسکرمی در دیدار با هیات مدیره کانون کارشناسان دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه یکی از خلاء‌های مجلس وجود بحث‌های تخصصی است، اظهار داشت: استفاده از نظرات کارشناسان و مشاوره‌ با آن‌ها برای بنده که همواره به دنبال بیان حق و واقعیت هستم بسیار ارزشمند است.

وی افزود: از ابتدای آغاز به کار در مجلس، از گروه‌های کارشناسی در رشته‌های مختلف بهره برده‌ام و خوشحالم که امروز با ظرفیت خوبی به نام کانون کارشناسان رسمی دادگستری آشنا شده‌ام و مطمئن باشید مرتبط با موضوعات مختلف حتما از نظرات کارشناسی اعضای این تشکل بهره خواهم برد.

ویسکرمی تصریح کرد: کلیات طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در مجلس به تصویب رسیده و معنایش این است که دیگر از دستور کار خارج نمی‌شود مگر با نظر شورای نگهبان.

مهرداد ویسکرمی عنوان داشت: با این همه در خصوص چکش‌کاری جزییات آن فرصت هست و چنانچه کارشناسان در این خصوص نظر و پیشنهادی دارند حتما بیان نمایند تا مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت جزییات در بحث قانونگذاری گفت: از آنجا که حتی یک کلمه هم می‌تواند معنی را تغییر دهد، قسمت عمده‌ای از وقت اینجانب صرف مطالعه‌ی دقیق طرح‌هایی می‌شود که قرار است در دستور کار مجلس قرار گیرند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان - مهرداد ویسکرمی - طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار - نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم