برای برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با کارشناسی ثبت اسناد آمادگی داریم

کد خبر: 
۴۵۲۷
رییس تشکل کارشناسان رسمی دادگستری لرستان:

برای برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با کارشناسی ثبت اسناد آمادگی داریم

دیدار هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری با مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در دیدار هیات مدیره کانون با مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان گفت: برای برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با کارشناسی ثبت اسناد در کانون آمادگی داریم.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت والیزاده در این جلسه که صبح امروز پنج‌شنبه در محل اداره‌کل ثبت اسناد و املاک لرستان برگزار شد، با تاکید بر اهمیت آموزش در زمینه‌ی بروزرسانی کارشناسان رسمی مرتبط با حوزه‌ی کاری این اداره‌کل اظهار داشت: خوشبختانه در کانون امکانات خوبی برای برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط به صورت حضوری و مجازی داریم.

وی افزود: اداره‌کل ثبت اسناد و املاک از جمله دستگاه‌هایی است که بیشترین ارتباط را با کارشناسان رسمی دارد و بر همین اساس انتظار داریم همانطور که در قانون به صراحت ذکر شده، برای حفظ حقوق عامه و بیت‌المال، امورات کارشناسی از طریق مکاتبه با کانون صورت پذیرد و از ارجاع مستقیم به کارشناس پرهیز شود.

والیزاده به تاخیر فرایند کارشناسی اشاره و تصریح کرد: با توجه به حضور کانون به عنوان شخص حقوقی در سامانه ثنا دادگستری و همچنین اتصال به شبکه دولت، چنانچه مکاتبات از این طریق صورت گیرد مطمئنا با سرعت و اطمینان بیشتری به نتیجه می‌رسند.

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان اعلام آمادگی کرد تا به منظور تسهیل در انجام امورات کارشناسی، مسائل فی‌مابین کانون و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک لرستان در قالب تفاهم‌نامه‌ی همکاری دوجانبه نهایی و اجرایی شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل ثبت اسناد و املاک لرستان - کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان - حجت والیزاده - آموزش

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم