با تجزیه و تحلیل مسائل می‌توانیم آسیب‌شناسی بهتری داشته باشیم

کد خبر: 
۴۴۶۴
دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد:

با تجزیه و تحلیل مسائل می‌توانیم آسیب‌شناسی بهتری داشته باشیم

داریوش شاهون وند دادستان خرم آباد

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد در دیدار اعضای هیات مدیره کانون با اشاره به چالش‌های مطرح شده در خصوص حوزه کارشناسی و دستگاه قضایی اظهار داشت: با تجزیه و تحلیل مسائل می‌توانیم آسیب‌شناسی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ داریوش شاهون‌وند در این جلسه با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی هم انتظارات و خواسته‌هایی از کارشناسان دارد، گفت: برگزاری جلسات منظم و مشترک میان دادگستری و کارشناسان می‌تواند منجر به برطرف شدن مشکلات و چالش‌ها و در نتیجه تعامل بهتر شود.

وی با اشاره به دغدغه‌ی کارشناسان در خصوص رعایت تعرفه‌ی دستمزد کارشناسی تصریح کرد: انصافا کارشناسان در این زمینه همواره تعمال و همکاری خوبی با قضات داشته‌اند و اگر در مواردی تعرفه‌ی پایین‌تری در نظر گرفته می‌شود بر اساس شرایط اجتماعی و فشارهای اقتصادی است که در حال حاضر مردم با آن مواجه هستند و انتظار داریم کارشناسان نیز در این خصوص مانند همیشه همراهی لازم را داشته باشند.

شاهون‌وند با استقبال از تغییر شیوه‌ی مکاتبات میان دادگستری و کانون و بروز‌رسانی آن بیان داشت: بدون شک این کار در سرعت بخشیدن به دادرسی موثر است و زمینه‌ی آن فراهم خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد اعلام آمادگی کرد تا با برگزاری جلسات منظم میان کانون و بخش‌های مختلف دادگستری، مشکلات و چالش‌های موجود واکاوی و برطرف شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
داریوش شاهون وند - دادستان خرم آباد - دادگستری لرستان - کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم