اعطای نشان حلال به یک واحد فرآوری آبزیان در ازنا

کد خبر: 
۴۸۹۹
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعی لرستان خبر داد؛

اعطای نشان حلال به یک واحد فرآوری آبزیان در ازنا

فرزاد محمدی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از اخذ نشان استاندارد و حلال یک واحد بسته بندی و فرآوری آبزیان در شهرستان ازنا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «فرزاد محمدی» در تشریح این خبر گفت: خوشه آبزی پروری در جهت توسعه آبزی پروری و صنایع مرتبط و همچنین کسب بازارهای ملی و بین المللی با حمایت شرکت شهرک های لرستان اقدام به اخذ استاندارد «سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت مواد غذایی» (HACCP ) و نشان «حلال» برای یک واحد بسته بندی و فرآوری آبزیان در شهرستان ازنا نمود.

محمدی اعلام کرد: استاندارد «سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت مواد غذایی» یک استاندارد شناخته شده بین المللی برای شناسایی و مدیریت ریسک مربوط به ایمنی مواد غذایی است و می‌تواند به مشتریان، مردم و نهادهای نظارتی اطمینان دهد که ایمنی مواد غذایی به خوبی رعایت شده است. 

وی ادامه داد: جهانی شدن و ایجاد مزیت رقابتی در صادرات، ایجاد احساس اطمینان خاطر در مشتریان و فروش بیشتر به دلیل تقویت برند از دیگر مزایای این استاندارد است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار داشت: استاندارد «حلال» در خصوص مسائل مربوط به مواد غذایی حلال است و تمام مراحل تولید مواد غذایی از قبیل پردازش، تولید، بسته بندی، ذخیره سازی، حمل و نقل، توزیع و عرضه به بازار، از مواد خام و منشا تولید آن تا زمان مصرف را بررسی می‌کند.

خبر: نیما شایان /

 

 

برچسب‌ها: 
شرکت شهرک های صنعتی لرستان - فرزاد محمدی - غذای حلال

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم