اعزام تیم بهداشتی و درمانی به مناطق محروم لرستان

کد خبر: 
۳۰۷۰
تا پایان دهه فجر امسال؛

اعزام تیم بهداشتی و درمانی به مناطق محروم لرستان

اعزام تیم بهداشتی و درمانی به مناطق محروم لرستان

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان از اعزام تیم بهداشتی و درمانی به مناطق محروم لرستان تا پایان دهه فجر امسال در راستای طرح شهید قاسم سلیمانی، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سرهنگ عبدالوحید ملک‌آرا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران لرستان گفت: چهار تیم بهداشتی، درمانی و دندانپزشکی به مناسبت دهه فجر و با هدف ارائه خدمت به محرومان، به مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد اعزام شدند و ۴۵۰ نفر را به صورت رایگان ویزیت کردند.

وی افزود: این تیم‌های پزشکی در راستای طرح شهید سلیمانی، با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان، کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهدای عشایر و موسسه خدمات درمانی بسیجیان لرستان، برای ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به مناطق  نیمه برخوردار گل سفید و پشته مطهری خرم‌آباد اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: ویزیت همراه با دارو، تب سنجی و مشاوره رایگان توسط کارشناسان و پزشکان مربوطه به اهالی منطقه ارائه شد.

ملک آرا خاطر نشان کرد: بیش از ۳۰۰ نفر خدمات بهداشتی و درمانی  را دریافت کردند و علاوه بر این، خدمات دندانپزشکی به ۱۵۰ نفر به صورت رایگان ارائه شد.

وی با اشاره به توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ژل دست به اهالی منطقه گفت: تا پایان دهه فجر امسال ۱۵ تیم بهداشتی و درمانی در راستای طرح شهید قاسم سلیمانی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - بهداشت و سلامت

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم