ابتلای یک‌هزار و ۱۲۴ لرستانی دیگر به کرونا

کد خبر: 
۳۵۶۰
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

ابتلای یک‌هزار و ۱۲۴ لرستانی دیگر به کرونا

ابتلای یک‌هزار و 124 لرستانی دیگر به کرونا

دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ثبت یک هزار و ۱۲۴ ابتلای جدید در این استان خبر داد و گفت: همچنین ۳ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ مریم کوشکی امروز جمعه در سخنانی با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۲۷۸ هزار و ۹۴۳ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جواب ۲۷۳ هزار و ۶۸۲ نمونه داده شده، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا در استان تا کنون ۸۳ هزار و ۹۲۳ مورد بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تعداد نمونه‌های منفی ۱۸۹ هزار و ۷۵۳ مورد بوده است، گفت: در مجموع تا کنون یک هزار و ۴۲۷ نفر به علت ابتلای به این بیماری در استان جان خود را از دست داده‌اند.

وی تعداد بستری‌های مثبت و مشکوک به کرونا در استان را ۸۰۰ مورد عنوان کرد و گفت: تمامی شهرستان‌های لرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

بنابر این گزارش تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان تا روز گذشته ۸۲ هزار و ۷۹۹ نفر و فوتی‌ها نیز یک‌هزار و ۴۲۴ مورد بوده است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - کرونا - دانشگاه علوم پزشکی لرستان - مریم کوشکی

دیدگاه‌ها

اکبری (تایید نشده)

سلام. در روزهای اخیر شاهد افزایش آمار ابتلاء و شیوع هرچه بیشترکرونا هستیم. اخبار مستندات و مشاهدات حاکی از آن ست که مدیریت پیشگیری اگر جدی‌تر بود به این شرایط دچار نمی‌شدیم خصوصا آنکه تجربه یک‌سال گذشته رو در مورد کرونا داشتیم؛ برای مثال شاید اگر صف‌های طولانی برای خرید روغن و مرغ تشکیل نمی‌شد... اگر شهرداری خرم‌آباد مانع راه اندازی کارناوال شادی در دریاچه «کیو» می‌شد که قایق‌ها را برای جذب گردشگر مجهز به گروه موسیقی کرده بودند یا مدیریت مجموعه فرهنگی اردوگاه آیت اله کمالوند آموزش و ‌پرورش در اقدامی عجیب و قریب در حالیکه فعالیت هتل‌ها و رستوران ها محدود شده بودند اقدام به کرایه سالن برای برگزاری مراسم عروسی نکرده بود شاید حالا این همه مشکل نداشتیم... اینها یعنی ما در اجرا و نظارت برکیفیت اجرای قوانین هنوز با مشکل مواجه هستیم.

۲۰ فروردين ۱۴۰۰ ۱۹:۲۲
Rouzbahani

سلام آقا/ خانم اکبری. بله، متاسفانه با مدیریت ضعیف مسئولان و همچنین با ساده انگاری کرونا توسط عده ای از مردم هر روز شاهد آمار بالای ابتلا به کرونای هم استانی هایمان هستیم. 

۲۰ فروردين ۱۴۰۰ ۱۹:۲۹

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم