آغاز فروش فوق‌العاده ۴ خودروی داخلی

کد خبر: 
۵۱۴۴
ایران‌خودرو خبر داد؛

آغاز فروش فوق‌العاده ۴ خودروی داخلی

آغاز فروش فوق‌العاده ۴ خودروی داخلی

گروه صنعتی ایران‌خودرو به مناسبت نیمه شعبان فروش فوق‌العاده سورن پلاس، دنا و ۲ محصول هایما را برای متقاضیان عادی؛ دارندگان خودرو‌های فرسوده و مادران از امروز (۱۷ اسفند) آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک از ایران‌خودرو؛ در این طرح فروش سورن پلاس بنزینی، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و هایما S۵ و S۷ با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه شده است.

متقاضیان عادی (به استثنا دارندگان خودرو‌های فرسوده و مادران) پس از افتتاح حساب وکالتی، می‌توانند از ساعت ۱۱ امروز (۱۷ اسفند) تا ساعت ۲۴ شنبه (۲۰ اسفند) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی اینترنتی esale.ikco.ir ثبت‌نام کنند.

بر اساس این گزارش؛ متقاضیان عادی برای خرید خودرو‌های سورن پلاس بنزینی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک باید مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان و برای خرید خودروی خانواده هایما مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود ذخیره کنند. متقاضیان جایگزینی خودرو‌های فرسوده و مادران (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) برای ثبت‌نام نیاز به‌حساب وکالتی ندارند.

مشتریان نهایی روز یکشنبه (۲۱ اسفند) از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی مشخص می‌شوند.

متقاضیان ثبت‌نام در این طرح می‌توانند با مراجعه به یکی بانک‌های (ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه، پاسارگاد، پارسیان، آینده، کشاورزی، رسالت، اقتصاد نوین، مهر ایرانیان و سپه) برای افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب وکالتی اقدام کنند.

بر اساس اعلام گروه صنعتی ایران‌خودرو؛ امکان افتتاح حساب وکالتی به‌صورت آنلاین و برخط تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۰ اسفند فراهم شده است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
ثبت نام خودرو - ایران خودرو - خودرو

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم