تير ۱۳۹۹

آتش افتاده به جان کوهدشت هنوز شعله‌ور است
شهروند خبرنگار؛

به گزارش شهروند خبرنگار پایگاه خبری زرک؛ آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع کوهدشت وارد سومین روز شده است و تصاویر دریافتی از منطقه حاکی از شدت گرفتن حریق است به گونه‌ای که آتش از منطقه «گاچال» در نخستین روز، به مناطق دیگری همچون «داگله» و «چله بان» رسیده است.

با وجود اینکه شب گذشته برخی از مسئولان خبر از اطفای کامل حریق داده بودند؛ اما امروز فرزاد سوری فعال رسانه‌ای منطقه اعلام کرد که آتش سوزی هنوز مهار نشده است./

 

 

مسکن مهر نورآباد
شهروند خبرنگار؛

نبود امکانات در مسکن مهر نورآباد سبب گلایه جمعی از اهالی شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار پایگاه خبری زرک؛ نبود امکانات از قبیل آب، کانال فاضلاب و همچنین وضعیت نامناسب معابر در مسکن مهر نورآباد لرستان سبب گلایه جمعی از اهالی شده است.

دکتر محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تشریح آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان از فوت ۳۸۳ نفر بر اثر ابتلا به کووید۱۹ از ابتدا تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمدرضا نیکبخت در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه اظهار داشت: تا کنون ۵۵ هزار و ۶۸۵ مورد نمونه گیری شده که از این تعداد ۵۵ هزار و ۴۶۲ مورد پاسخ داده شده است.

کرم گودرزی سرپرست شرکت گاز لرستان
سرپرست شرکت گاز لرستان خبر داد؛

سرپرست شرکت گاز لرستان در دیدار با دکتر ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از در دست اجرا بودن پروژه‌های گازرسانی به ۸۷ روستای شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ کرم گودرزی در این دیدار ضمن تشریح عملکرد شرکت گاز لرستان گفت: تاکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری شهرستان خرم‌آباد از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده ...

گزارش تصویری آزمون ورودی دکتری تخصصی در دانشگاه لرستان

آزمون ورودی دکتری تخصصی سال ۹۹ در حوزه‌های امتحانی مختلف دانشگاه لرستان، با اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ این آزمون سراسری که به علت شیوع بیماری کرونا در چند نوبت به تعویق افتاده بود صبح روز پنجشنبه، ۹ مردادماه ۹۹ با شرکت ۴۳۴۵ نفر داوطلب استان لرستان، همچون سایر استان‌های کشور و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزار شد.

عکس: شهرام شرفی

 

 

دکتر محمد کاکاوند رییس شبکه بهداشت بروجرد
رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد به زرک خبر داد:

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد از ابتلای ۲هزار و ۸۸۰ نفر در این شهرستان به کووید۱۹ خبر داد.

محمد کاکاوند ظهر جمعه در گفت‌و‌گو با خبرنگار زرک با اعلام آخرین وضعیت کرونا در شهرستان بروجرد، با اشاره به بررسی  ۸هزار و ۵۸۶ آزمایش در آزمایشگاه‌های تشخیصی از ابتدای شیوع بیماری، افزود: از این تعداد نمونه تاکنون ابتلای قطعی ۲هزار و ۸۸۰ بیمار به اثبات رسیده و ۶۴ نمونه نیز در انتظار جواب است.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان
در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان؛

در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان مشکلات ۶۰ واحد تولیدی و اقتصادی استان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ اسد عبدالهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در حاشیه این جلسه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: با همفکری اعضای کارگروه مشکلات مربوط به ۶۰ واحد تولیدی و اقتصادی استان بررسی شد ...

شیرزاد نجفی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان خبر داد؛

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از اطفای کامل آتش‌سوزی منطقه «گَوَر» و «گاچال» شهرستان کوهدشت خبر داد و گفت: عاملان این حادثه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در این منطقه تا ساعت ۳ بامداد روز پنجشنبه اطفاء شده بود خاطرنشان کرد: به گواه افراد محلی و بر اساس گزارشات واصله، جای بسی تاسف دارد که بطور کاملا مشکوک، مجددا ساعاتی بعد در نقاط مختلفی در همان منطقه، آتش عامدانه شعله ور می‌شود.

اعمال شب و روز عید سعید قربان

به گزارش پایگاه خبری زرک، عید سعید قربان هم مانند دیگر مناسبت‌های مذهبی اعمال خاصی دارد که برای انجام آن‌ها فضیلت‌های بسیاری تعریف شده است. در این گزارش اعمال شب و روز این عید خجسته گردآوری شده است.

اعمال شب عید قربان

صدای ضجه حیوانات گرفتار در آتش منطقه «گاچال» کوهدشت
چند رسانه ای؛

در پی آتش‌سوزی در کوه‌های منطقه گاچال واقع در بخش طرهان شهرستان کوهدشت در استان لرستان که از عصر روز چهارشنبه آغاز شده است، نگرانی حیات وحش این منطقه افزایش یافته است به گونه‌ای که در فیلم منتشر شده، صدای ضجه حیوانات در معرض آتش مشهود است.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم