شیوع کرونا در لرستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ابتلای ۲۸۹ لرستانی به کرونا خبر داد و گفت: تاکنون ۲۵مورد فوت قطعی بر اثر ابتلا به کرونا در استان ثبت شده است.
به گزارش خبرنگار زرک، محمدرضا نیکبخت امروز یکشنبه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در لرستان، اظهار داشت: تا کنون ۹۷۵ نمونه از بیماران مشکوک به «کرونا» در استان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است.

آخرین آمار وضعیت کووید۱۹ در استان:

رییس علوم پزشکی لرستان، شمار فوت شدگان قطعی بر اثر کووید۱۹ در استان را ۲۰ تن اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار زرک، محمدرضا نیکبخت ظهر جمعه با اشاره به وضعیت مبتلایان به کووید۱۹ در لرستان اظهار داشت: تاکنون ۸۲۳ نمونه از بیماران مشکوک در استان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که از این تعداد ۶۹۸ نمونه پاسخ داده شده است.
وی افزود: بر اساس پاسخ نمونه‌های دریافت شده تعداد موارد مثبت در لرستان ۲۳۵ مورد اعلام شده است.

هشدار کرونایی رییس کانون وکلای دادگستری لرستان؛

رییس کانون وکلای دادگستری لرستان گفت: با توجه به شیوع کرونا در استان، جان و سلامت قضات، وکلا و کارکنان دادگستری در خطر است.
یوسف رضایی مفرد در گفت‌وگو با خبرنگار زرک، اظهار داشت: ویروس کرونا در کشور به خصوص در لرستان سرایت وسیع و گسترده‌ای پیدا نموده در همین راستا یکی از راه‌های کنترل و جلوگیری از انتقال این نوع بیماری، خودداری از تجمع افراد در اماکن عمومی به خصوص دادگستری‌ها می‌باشد.

خادمی خبر داد؛

استاندار لرستان از تعطیلی اماکن و لغو برنامه‌هایی که منجر به ازدحام جمعیت می‌شود خبر داد.
به گزارش خبرنگار زرک، سید موسی خادمی در ستاد مدیریت بیماری کرونا، از تعطیلی اماکن و لغو برنامه‌هایی که منجر به ازدحام جمعیت می‌شود خبر داد و گفت: در شرایط موجود برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا توصیه می‌شود مسافران به قصد سفر وارد لرستان نشوند؛ زیرا به واسطه شیوع این ویروس شرایط میزبانی از مسافران وجود ندارد .

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم