تعطیلی اماکن و لغو برنامه‌های اجتماع محور در لرستان

کد خبر: 
۳۸۲
خادمی خبر داد؛

تعطیلی اماکن و لغو برنامه‌های اجتماع محور در لرستان

استاندار لرستان از تعطیلی اماکن و لغو برنامه‌هایی که منجر به ازدحام جمعیت می‌شود خبر داد.
به گزارش خبرنگار زرک، سید موسی خادمی در ستاد مدیریت بیماری کرونا، از تعطیلی اماکن و لغو برنامه‌هایی که منجر به ازدحام جمعیت می‌شود خبر داد و گفت: در شرایط موجود برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا توصیه می‌شود مسافران به قصد سفر وارد لرستان نشوند؛ زیرا به واسطه شیوع این ویروس شرایط میزبانی از مسافران وجود ندارد .
وی اظهار داشت: در وضع موجود نیازمند اطلاع رسانی در خصوص خطرات ویروس کرونا هستیم و آگاهی بخشی به مردم برای کنترل این وضعیت از طریق فرهنگ‌سازی میسر می‌شود که صدا و سیما و فضای مجازی می‌توانند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.

بزرگترین مشکل کشور تهیه ماسک است
استاندار لرستان در خصوص موضوع تهیه ماسک بیان داشت: بزرگترین مشکل کشور تهیه ماسک است و در استان نیز این معضل دیده می‌شود که برای حل آن در صورت اخذ مجوز شرکت نساجی بروجرد، شاهد تولید بخشی از نیاز مردم به ماسک در استان خواهیم بود .
خادمی با اشاره به بازارچه‌ها به عنوان اماکن پر خطر افزود: با در نظر گرفتن این موضوع که بازارها و بازارچه‌ها از محل‌های ازدحام جمعیت و پرتردد  هستند و امکان شیوع این ویروس بیشتر خواهد بود همکاری بازاریان برای تعطیلی این مراکز در صورت امکان بسیار مؤثر خواهد بود .
وی با بیان اینکه از تمام توان و امکانات دستگاه‌های اجرایی در جهت مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا بهره خواهیم برد، تصریح کرد: هدف تأمین سلامتی مردم است که برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - سید موسی خادمی - شیوع کرونا در لرستان - ماسک - تعطیلی اماکن

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم