جان و سلامت قضات، وکلا و کارکنان دادگستری در خطر است

کد خبر: 
۳۸۸
هشدار کرونایی رییس کانون وکلای دادگستری لرستان؛

جان و سلامت قضات، وکلا و کارکنان دادگستری در خطر است

رییس کانون وکلای دادگستری لرستان گفت: با توجه به شیوع کرونا در استان، جان و سلامت قضات، وکلا و کارکنان دادگستری در خطر است.
یوسف رضایی مفرد در گفت‌وگو با خبرنگار زرک، اظهار داشت: ویروس کرونا در کشور به خصوص در لرستان سرایت وسیع و گسترده‌ای پیدا نموده در همین راستا یکی از راه‌های کنترل و جلوگیری از انتقال این نوع بیماری، خودداری از تجمع افراد در اماکن عمومی به خصوص دادگستری‌ها می‌باشد.
وی ادامه داد: این در حالیست روزانه شاهد مراجعات مکرر اشخاص مختلف به مراجع قضایی و همچنین ادامه روند رسیدگی‌ها و انجام سایر امور قضایی و اداری به شکل عادی به مانند گذشته هستیم.
رییس کانون وکلای دادگستری لرستان افزود: متأسفانه در این وضعیت بحرانی و شرایط حساس جامعه در قسمت‌های مختلف مراجع قضایی از جمله دادسرا، اجرا احکام، امور زندانیان و سایر مراجع رسیدگی کننده، افراد زیادی برای پیگیری امورخویش در داخل دادگستری‌ها تجمع نموده که از این حیث احتمال انتقال این نوع ویروس خطرناک وجود دارد.
رضایی مفرد با تأکید بر اینکه تجمع افراد در دادگستری‌ها جان و سلامت قضات، وکلا و کارمندان محاکم را با خطر ابتلا به کرونا مواجه می‌کند، تصریح کرد: به همین منظور در نامه‌ای خطاب به رییس کل دادگستری لرستان، تعویق اوقات رسیدگی تعیینی اسفندماه در وقت دیگری را خواستار شدم.
وی یادآور شد: همچنین در این نامه از آقای رزم خواستم با در نظر گرفتن تمهیداتی از انجام اقداماتی نظیر صدور ابلاغنامه مبنی بر پرداخت هزینه کارشناسی، ابلاغ نظریه کارشناسی، تحقیق و معاینه محلی، ابطال تمبر مالیاتی وکلا، پرداخت هزینه دادرسی، احضار و جلب اشخاص در موارد غیرضرور اجرای حکم و سایر موارد که سبب حضور طرفین دعوی یا یکی از آنها در نزد مراجع قضایی می‌باشد خودداری گردد.

 

 

برچسب‌ها: 
کانون وکلای دادگستری لرستان - یوسف رضایی مفرد - دادگستری لرستان - شیوع کرونا در لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم