رتبه سوم روابط عمومی برق لرستان در جشنواره ارزیابی وزارت نیرو
رتبه سوم روابط عمومی برق لرستان در جشنواره ارزیابی وزارت نیرو
![کسب رتبه سوم روابط عمومی برق لرستان در جشنواره ارزیابی وزارت نیرو](https://zerk.ir/sites/default/files/styles/medium/public/news-images/%D8%A8%D8%B1%D9%82%2B%D9%84%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.jpg?itok=oo6ALqX1)
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور در بین شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو موفق به کسب مقام سوم در بخش پژوهش و افکارسنجی شد.
به گزارش خبرنگار زرک؛ دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور با حضور وزیر محترم نیرو، تمامی مدیران عامل و روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور به صورت تصویری برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد.
سعید دولتشاه، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان در حاشیه این جلسه گفت: با حمایتها و توجهات خودنیا مدیرعامل شرکت برق استان و اعتماد وی به مجموعه جوان و خلاق روابط عمومی، این مجموعه توانست در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور در رشته پژوهش و افکار سنجی، مقام سوم را کسب کند.
وی ادامه داد: افکار سنجی مردم باعث تعالی و پیشرفت سازمان در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و همچنین برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر میشود؛ چرا که مقیاس خدماتدهی، مردم میباشند و بر اساس فعالیتهایی صورت گرفته و خدمات ارائه شده، میزان پیشرفت و موفقیت حاصل میگردد.
دولتشاه بیان کرد: امروزه در عصر اطلاعات که پیشرفتهای علمی گسترش پیدا کرده، بسیاری از کشورها سرمایه گذاری عظیمی در امر تحقیقات انجام دادهاند و پژوهش یکی از روشهای دانایی است که به انسان کمک میکند تا با شناخت محیط خود، مبنای درستی را برای اندیشیدن و زندگی انتخاب کند.
وی اظهار کرد: افکارسنجی ابزار بسیار خوبی است که میتواند پاسخگویی را در ادارات نهادینه کند و اگر نظرسنجی وجود نداشته باشد، مسئولان از نوع نیازها و خواستههای مردم و اولویتهای آنان مطلع نمیشوند که همین باعث بر هم خوردن تعادل نظام تصمیم گیری میشود.
عاطفه شکاری/
مقاله
یادداشت
گزارش
گفتگو