۱۶۰۰ مسجد لرستان میزبان جشن‌های دهه فجر

کد خبر: 
۵۹۹۳
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خبر داد؛

۱۶۰۰ مسجد لرستان میزبان جشن‌های دهه فجر

1600 مسجد لرستان میزبان جشن‌های دهه فجر

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر مشارکت مردم و مسئولان در برگزاری باشکوه برنامه‌های دههٔ فجر گفت: بیش از یک هزار و ۶۴۰ مسجد فعال استان میزبان جشن‌های متنوع در دهه مبارک فجر است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت‌الاسلام «احمدرضا غلامی» افزود: اقدامات دستگاه‌های اجرایی باید برای عموم رسانه‌‌ای شود و تنوع‌بخشی، طراوت، شور و شوق در برنامه‌های جشن انقلاب ضروری است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۷ کمیته در ستاد دهه فجر لرستان گفت: همهٔ برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید پیوست انتخاباتی داشته باشد و آرمان‌های انقلاب با حضور و نقش‌آفرینی مردم تبیین شود.

 به صدا درآمدن زنگ انقلاب در همهٔ مدارس استان، برگزاری برنامه‌های مناسبت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) در استان دیدار و تجلیل از خانواده‌ها معظم شهدا برگزاری جشن انقلاب در یک‌ هزار و ۵۸۹ دهیاری، نشست بصیرتی کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی غرفه‌های فرهنگی، راه‌اندازی پویش انقلاب مردم در فضای مجازی، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه و اهدای یک‌صد سری جهیزیه به نوعروسان از اقدامات دهه فجر در استان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هم با تأکید بر فراهم کردن زمینهٔ افزایش مشارکت مردم در انتخابات با اقدامات فرهنگی گفت: انتشار عملکرد خدمات دولت سیزدهم در لرستان باید از سوی رسانه‌ها منعکس شود و امیدآفرینی در برنامه‌های دههٔ فجر پیش‌درآمد برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال است.

اعظم روانشاد با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای  دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: باید با اقدامات فرهنگی زمینهٔ افزایش مشارکت مردم در رویداد مهم انتخابات را فراهم کرد.
 

برچسب‌ها: 
اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان - احمدرضا غلامی - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی - دهه فجر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم