۹ دی روز میثاق امت با ولایت

کد خبر: 
۴۶۵۴
نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد؛

۹ دی روز میثاق امت با ولایت

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت دوازدهمین سالگرد حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی ماه یادآور حرکت حماسی و سرشار از بصیرت ملت ایران در راستای تجدید میثاق با ولایت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ملت ایران اسلامی در ۹ دی سال ۸۸ اوج بصیرت انقلابی خود را در میثاق با ولایت به نمایش گذاشت و بار دیگر پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را ثابت نمود.

بصیرت کلیدواژه‌ای است که میثاق امت انقلابی با ولایت فقیه را همواره پایدار می‌سازد و باید بینش و بصیرت انقلابی خود را همواره حفظ کنیم.

نهم دی ماه امسال که در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و جمعی از یاران وفادارش و اولین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله مصباح یزدی (رضوان ا… علیه) که مصادف با ایام فاطمیه (س) است با واکاوی سیره و منش آنان در می‌یابیم که ولایت مداری در مکتبشان موج می‌زند و نمونه بارز پرورش در مکتب ولایت و اطاعت پذیری از نایب امام زمان خویش بودند.

وحدت، همدلی، یکپارچگی و تبعیت از ولایت فقیه، رمز موفقیت ملت ایران است و کشورمان توانسته با تکیه بر این اصول بنیادین به قله‌های موفقیت و سربلندی برسد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران در مقاطع مختلف پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را ثابت نموده و همواره با بصیرت خود، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت دوازدهمین سالگرد حماسه پرشور نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، از همه هموطنان و به ویژه مردم شریف، مؤمن، انقلابی و ولایتمدار استان لرستان می‌خواهم با رعایت اصول و مقررات ستاد ملی کرونا بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) تجدید میثاق نموده و انزجار خود را از دشمنان انقلاب و میهن اسلامی ابراز دارند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
۹ دی - نماینده ولی فقیه در لرستان - سید احمدرضا شاهرخی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم