۳ هزار و ۶۲۴ نقطه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در لرستان

کد خبر: 
۶۰۰۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان مطرح کرد:

۳ هزار و ۶۲۴ نقطه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در لرستان

۳ هزار و ۶۲۴ نقطه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: سه هزار و ۶۲۴ نقطه اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در این استان آماده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «احسان یاوری» امروز، دوشنبه ۲ بهمن در جلسه‌ کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، عنوان کرد: در صورت مشاهده جانبداری عوامل برگزار کننده در انتخابات با آنان برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: اخلاص در عمل مسئولان و اصحاب رسانه در راستای ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات تاثیرگذار است.

معاون استاندار افزود: دستاورد دولت، خدمات نظام جمهوری اسلامی است که دشمن تلاش می‌کند این خدمات نادیده گرفته شود بنابراین رسانه‌ها از تعریف و تمجید مسئولان پرهیز کرده اما اقدامات انجام شده را برای مردم بیان کنند.

یاوری با تاکید بر اینکه خبرنگاران در خط مقدم قرار دارند و با قلم خود حقانیت نظام را ثابت می‌کنند، ادامه داد: سامانه شفافیت مالی انتخابات راه‌اندازی شده است و چنانچه نامزدهای انتخاباتی هزینه‌های تبلیغات، اجاره مکان، حقوق و دستمزد را ثبت نکند و خارج از چارچوب باشد به منزله خرید و فروش رای محسوب می‌شود و برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: مهمترین رکن در برگزاری انتخابات آرام، رعایت کردن اصول بی‌طرفی از سوی مجریان است که در این راستا دولت سیزدهم نگاهی عادلانه داشته و تمامی امکانات تقسیم شده است.

معاون استاندار گفت: انتخابات امسال مهمترین موضوع سیاسی و ملی کشور است که مقام معظم رهبری نیز در ابتدای سال به موضوع اشاره کرده و این مهم را همواره در سخنرانی‌های خود مورد تاکید قرار داده‌اند.

یاوری بیان کرد: سه هزار و ۶۲۴ نقطه اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در این استان آماده می‌شود. همچنین یک هزار و ۶۵۴ صندوق اخذ رای به شکل ثابت و سیار تعیین شده که حدود ۱۶۰ صندوق نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است.

در جلسه‌ کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات لرستان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌ها، مدیران مسئول خبرگزاری‌ها در استان و برخی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.

پايان پیام/

 

برچسب‌ها: 
انتخابات لرستان - استانداری لرستان - معاون سیاسی استاندار - احسان یاوری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم