۲ هزار و ۱۵۹ طرح ناتمام در لرستان وجود دارد 

کد خبر: 
۴۸۲۸
استاندار:

۲ هزار و ۱۵۹ طرح ناتمام در لرستان وجود دارد 

فرهاد زیویار استاندار لرستان

‌خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: : ‌۲ هزار و ۱۵۹ طرح ناتمام در لرستان وجود دارد که برای تکمیل و تعیین تکلیف این تعداد، همه قوا باید کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ فرهاد زیویار روز پنجشنبه در نشست تخصصی اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با حضور شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای استان افزود: دولت سیزدهم اقدامات خوبی برای لرستان انجام داده است و آثار این فعالیت‌ها و عتبارات اختصاص یافته طی ماه‌های آینده با بهره برداری از طرح‌هایی مثل راهسازی؛‌احداث پل و آبرسانی نمایان می‌شود.

وی اظهار داشت: ‌۲ هزار و ۱۵۹ طرح ناتمام در لرستان وجود دارد که تکمیل و تعیین تکلیف این تعداد به تنهایی و توسط دولت سخت است بنابراین همه قوا باید کمک کنند و از ظرفیت نمایندگان و کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در این راستا استفاده شود.

زیویار تصریح کرد:‌ رفع مشکل واحدهای تولیدی دارای مشکل حقوقی و نا تمام؛ظرفیت ایجاد ۱۰۰ هزار شغل دارد بنابراین نیازی به کلنگ زنی طرح جدید در استان نیست مگر موارد خاصی که طرح های بزرگ تعریف شده باشد.

وی همچنین با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: میزان کشفیات سلاح در استان در مقایسه با سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست که این مهم نشان می‌دهد دشمن برای کشور و جوانان برنامه ریزی کرده است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
استاندار لرستان - فرهاد زیویار - طرح های عمرانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم