۱۰۱ لرستانی داوطلب شرکت در انتخابات شوراها شدند

کد خبر: 
۳۴۲۲
در نخستین روز از ثبت‌نام؛

۱۰۱ لرستانی داوطلب شرکت در انتخابات شوراها شدند

محمود ثمینی رئیس ستاد انتخابات استان لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه ۱۰۱ نفر در نخستین روز از ثبت‌نام انتخابات شوراها در شهرهای مختلف این استان داوطلب شدند، گفت: از این تعداد ۹۰ نفر مرد و ۱۱ نفر زن هستند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ محمود ثمینی در سخنانی با اشاره به آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی در لرستان اظهار داشت: کل ثبت نام کنندگان در سطح استان ۱۰۱ نفر بوده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد پرونده ثبت نام ۲۲ نفر در حال بررسی است و در مورد ۷۹ نفر دیگر بررسی مدارک توسط فرمانداران انجام شده و تیک تأیید خورده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه در پلدختر ۴ نفر، در کوهدشت ۲ نفر، در بروجرد ۱۴ نفر، در ازنا ۵ نفر، در سلسله یک نفر، در چگنی ۳ نفر، در دلفان ۵ نفر، در خرم‌آباد ۲۲ نفر ثبت نام قطعی شده اند، خاطرنشان کرد: در رومشکان تاکنون ثبت نامی نداشته‌ایم؛ همچنین در الیگودرز ۱۲ نفر و در دورود نیز ۱۲ نفر داوطلب شرکت در انتخابات شوراها شده‌اند.

ثمینی با تاکید بر اینکه از تعدادی که ثبت نام شده است ۹۰ نفر مرد و ۱۱ نفر زن هستند، افزود: ثبت نام در انتخابات شوراها به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ اسفندماه ثبت نام به شکل حضوری و آن لاین انجام می‌شود، گفت: بازهم تاکید می‌کنیم کسانی که علاقمند به داوطلب شدن در انتخابات شوراها هستند، سرعت ثبت نام را بالا ببرند و مدارک را به طور کامل در سامانه بارگذاری کنند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان خاطرنشان کرد: بارگذاری برگ عدم سو پیشنبه در سامانه ثبت نام الزامی است، لذا اگر تهیه نشده افراد سریعاً برای تهیه آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سیاسی - انتخابات ۱۴۰۰

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم