۱۰۰۰ میلیارد پروژه در لرستان در دستور کار است

کد خبر: 
۴۸۰۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

۱۰۰۰ میلیارد پروژه در لرستان در دستور کار است

بهمن جعفری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان

الشترـ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در این استان هزار میلیارد پروژه در دستور کار است که تا نیمه اول سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «بهمن جعفری» شامگاه جمعه در جمع فعالان اقتصادی لرستان با اشاره به اینکه لرستان هزار و ۲۸۸ واحد صنعتی دارای پروانه دارد، اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و ۹۰ واحد فعال هستند که ۷۳۴ مورد از آنها با بالای ۵۰ درصد ظرفیت خود فعال هستند.

وی بیان داشت: همچنین ۳۵۶ واحد زیر ظرفیت خود فعال هستند و ۱۹۸ واحد نیز راکد هستند.

رئیس سازمان صمت لرستان با بیان اینکه در لرستان ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی و همچنین دو منطقه ویژه اقتصادی داریم، عنوان کرد: مساحت این تعداد شهرک صنعتی هزار و ۶۰۰ هکتار، معادل یک شهرک صنعتی در استان های همجوار است.

جعفری با اشاره به مصوبات سفر دولت به لرستان و همچنین پروژه های صنعتی در دستور کار گفت: در استان هزار میلیارد پروژه در دستور کار است که تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات زیرساختی در حوزه صنعت لرستان تصریح کرد: متاسفانه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدها کوتاهی می‌کنند و عملکرد مناسبی ندارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بر لزوم افزایش سرمایه گذاری‌ها در حوزه فعالیت‌های معدنی و زمین شناسی در لرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان - بهمن جعفری - سلسله

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم