گروه‌های کوهنوردی فاقد مجوز اقدام به صعود نکنند

کد خبر: 
۵۴۹۹
رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد؛

گروه‌های کوهنوردی فاقد مجوز اقدام به صعود نکنند

گروه‌های کوهنوردی فاقد مجوز اقدام به صعود نکنند

اعظم عزیزی رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: شهرستان دارای گروه‌های بسیاری از کوهنوردان است که به صورت غیر رسمی و بدون مجوز فعالیت دارند که از سرپرستان این گروه‌ها درخواست داریم با مراجعه به هیات کوهنوردی مجوز تاسیس باشگاه کوهنوردی دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری زرک اعظم عزیزی اظهار کرد: ۱۰ باشگاه کوهنوردی در شهرستان بروجرد فعالیت دارند که حدود ۲۰۰ کوهنورد از بانوان هستند.

وی اظهار داشت: شهرستان بروجرد دارای ۱۰ قله برای صعود کوهنوردان است که باشگاه‌ها برنامه‌های خود را برای صعود به این قله‌ها به صورت ۶ ماهه تنظیم و اجرا می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: خانه کوهنورد بروجرد به همت هیات کوهنوردی فعال و کلاس‌های آموزشی برای کوهنوردان برگزار می‌شود.

عزیزی افزود: از ابتدای امسال تاکنون هیات کوهنوردی بروجرد بیش از ۲۰ کلاس آموزشی برای کوهنوردان برگزار کرده که در غرب کشور رتبه اول آموزش را کسب کرده است.

وی اظهار داشت: قله‌های شاه‌نشین، شیربرفی، یزگرد، سه‌کوزان، میش‌پرور، درونه و چهارشاخه از مهمترین قله‌های شهرستان بروجرد است که کوهنوردان از اقصی نقاط ایران برای صعود مراجعه می‌کنند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
کوهنوردی لرستان - خانه کوهنورد بروجرد - رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم