گرمای جشن انقلاب در خانه ۹۹.۹۷ درصد لرستانی ها

کد خبر: 
۶۰۹۱
توسعه و آبادانی در چهل‌وپنجمین سالگرد انقلاب؛

گرمای جشن انقلاب در خانه ۹۹.۹۷ درصد لرستانی ها

گرمای جشن انقلاب در خانه ۹۹۰۹۷ درصد لرستانی ها

انقلاب اسلامی ایران در حالی چهل‌وپنجمین‌ساله می‌شود که طعم شیرین پیشرفت را در گرمابخشی به ۹۹.۹۷ درصد منازل شهری و گازرسانی به دو هزار و ۳۲۹ روستای لرستان می‌توان چشید.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک به نقل از مهر، چهل‌وپنجمین فجر انقلاب اسلامی مسیر جدیدی پیش روی ایران اسلامی قرار گرفته است تا قطار توسعه و آبادانی کشور با تلاش نسل جدید انقلاب و جوانان مؤمن و انقلابی با سرعت بیشتر پیش برود و کارآمدی نظام اسلامی به‌عنوان یک الگو ثابت شود.

در این چهل‌وپنج سال، باهمت و تلاش مردم، جوانان و مسئولان و با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب، ایران در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی دستاوردهای چشمگیری داشته است؛ به‌تبع لرستان نیز در این مسیر شکوفایی توانسته است سهم خود را ایفا کند و موفقیت‌هایی کسب کند که اکنون در چهل و پنجمین سالگی انقلاب با یادآوری این موفقیت‌ها و با افتخار به گذشته می‌توان با امیدواری به افق‌های پیش روی توسعه چشم دوخت.

انقلاب اسلامی ایران در حالی چهل‌وپنج‌ساله می‌شود که طعم شیرین پیشرفت را در گرمابخشی به ۹۹.۹۷ درصد منازل شهری و گازرسانی به دو هزار و ۳۲۹ روستای لرستان می‌توان چشید.

کرم گودرزی مدیرعامل شرکت گاز لرستان دراین‌رابطه اظهار داشت: تعداد کل روستاهای واجد شرایط گازرسانی در استان، دو هزار و ۴۴۷ روستا است.

وی عنوان کرد: تعداد کل روستاهایی که در لرستان تاکنون گازرسانی شده، دو هزار و ۳۲۹ روستا هستند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۹۴ روستای استان در حال انجام است، افزود: ضریب نفوذ گازرسانی روستایی در لرستان ۹۸.۴ درصد است.

گودرزی، بیان داشت: تعداد شهرهای مصوب استان لرستان، ۳۳ مورد است.

وی با بیان اینکه تا کنون عملیات گازرسانی به ۳۲ شهر استان انجام‌گرفته است، گفت: آخرین شهر در حال عملیات گازرسانی در استان، شهر «تیتکان» الیگودرز است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در ادامه سخنان خود، بیان داشت: ضریب نفوذ گازرسانی به شهرهای لرستان ۹۹.۹۷ درصد است.

گودرزی، تصریح کرد: ضریب نفوذ گازرسانی شهری و روستایی در لرستان هم اکنون ۹۹.۴ درصد است.

وی با تأکید بر اینکه تعداد مشترکان گاز در لرستان ۶۲۰ هزار نفر است، عنوان کرد: تعداد مشترکان گاز در شهرهای استان ۴۳۴ هزار مورد و تعداد مشترکان در روستاها نیز ۱۸۶ هزار مورد است.

بنابراین گزارش، امروز باید با توانی مضاعف برای سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف تلاش کنیم تا دستیابی به افق‌های رشد و توسعه توسط جوانان مؤمن و انقلابی یکی پس از دیگری ممکن شود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
۴۵ سالگی انقلاب - گازرسانی روستاهای لرستان - شرکت گاز لرستان - کرم گودرزی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم