گازرسانی «شول‌آباد» در انتظار رفع معارض

کد خبر: 
۳۹۰۹
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

گازرسانی «شول‌آباد» در انتظار رفع معارض

کرم گودرزی مدیرعامل شرکت گاز لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: تنها شهر باقی‌مانده برای گاز رسانی، «شول‌آباد» بوده که امیدواریم با رفع مشکل معارض به زودی این شهر نیز از نعمت گاز بهره‌مند شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ کرم گودرزی امروز در جمع خبرنگاران، اجرای ۸۲ درصدی برنامه گازرسانی به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در سال ۹۹ و کسب رتبه سوم در بین شرکت‌های گاز استانی را از مهم‌ترین عملکرد شرکت گاز استان لرستان در تحقق شعار «جهش تولید» برشمرد.

وی با تاکید بر اهمیت گازرسانی به صنایع بیان کرد: با افزایش ۴۰۰ درصدی ایجاد زیرساخت گازرسانی برای جایگزینی گاز با سوخت مایع در بخش گازرسانی صنعتی تاکنون گازرسانی به ۸۶۰ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده که تعداد ۳۲۲ واحد آن در سال ۱۳۹۹ گازدار شده‌اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با اشاره به ضریب نفوذ گازرسانی شهری افزود: در سال گذشته ۶ شهر استان به عنوان شهر سبز معرفی شد و تنها شهر باقیمانده استان شهر «شول آباد» که به علت وجود معارض عملیات گازرسانی آن مختل شده بود و با پیگیری به عمل آمده در سال ۹۹ شروع مجدد این عملیات کلید خورد و امید است با تلاش‌های شبانه روزی همکاران، آخرین شهر لرستان نیز از این نعمت خدادادی بهره‌مند شود.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود بر پیگیری جدی شرکت گاز لرستان در گازرسانی روستایی تاکید کرد و گفت: باوجود محدودیت‌های کرونایی و سخت گذر و کوهستانی بودن مناطق استان این شرکت موفق به گازرسانی به ۲۰۰ روستا شد که این امر موجب افزایش ۹ درصدی نفوذ گازرسانی روستایی در سال ۹۹ شد.

وی در ادامه تشریح عملکرد سال ۹۹ به موضوع خسارت‌هایی که سیل به زیر ساخت‌های استان وارد کرد پرداخت و بیان داشت: این شرکت علاوه بر انجام مأموریت خود در گازرسانی و خدمات‌دهی به مشترکان اهتمام ویژه‌ای نسبت به بازسازی و مقاوم سازی شبکه‌ها و تأسیسات گازرسانی داشته و در این راستا ۴۵۰ نقطه آسیب دیده از سیل را شناسایی و بازسازی کرده و همچنین بیش از ۲۰ خط جایگزین در استای تاب‌آوری شبکه اجرا شده است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
شرکت گاز لرستان - کرم گودرزی - گازرسانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم