کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان مردمی برگزار شود

کد خبر: 
۱۷۲۰
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان مردمی برگزار شود

حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مردمی برگزار کردن و استفاده از آحاد مردم در برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان همچنین جریان سازی در بین آحاد جامعه از مهمترین وظایف دست‌اندرکاران این کنگره است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهدای لرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نقش لرستان در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند« هم تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل و هم لشکر ۸۴ لرستان در جنگ نقش مهمی ایفا کردند» و این مدال افتخاری برای استان است.

وی تاکید کرد: رشادت‌های سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج، عشایر و روحانیت لرستان در هشت سال دفاع مقدس اظهر من الشمس است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برخی سیاست‌گذاری های کنگره شهدای لرستان گفت: مردمی برگزار کردن و استفاده از آحاد مردم در برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان همچنین جریان سازی در بین آحاد جامعه از مهمترین وظایف این کنگره است.

شاهرخی بازسازی و نوسازی معنوی و فرهنگی را از دیگر وظایف و سیاست گذاری‌های این کنگره عنوان و افزود: باید توجه کرد که اگر کارهای انجام شده در مسیر این سیاست‌گذاری‌ها قرار ندارد حرکت را به سمت اصلی خود هدایت کنیم.

وی با بیان اینکه جذب اقشار جوان و نوجوان در کنگره از دیگر وظایف کنگره است، عنوان کرد: نقش جوانان و نوجوانان هم در مسئله جنگ و هم کرونا بسیار پررنگ بود.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: تولید آثار فاخر و ماندگار فرهنگی مانند نشرکتاب، تولید مستند و  فیلم از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: معرفی نقش لرستان در جنگ و انعکاس رسانه‌ی آن در فضای حقیقی و مجازی از دیگر وظایف و سیاست گذاری‌های کنگره شهدا است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: زمانی که کارهای انجام شده رسانه‌‌ی نشود نتیجه‌ی در برندارد.

وی تعمیق روحیه انقلابی‌گری و تفکر جهادب را  از دیگر سیاست‌های کنگره شهدای لرستان عنوان کرد.

امین بیرانوند/

 

برچسب‌ها: 
نماینده ولی فقیه در لرستان - حجت الاسلام شاهرخی - کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم