کلنگ زنی خیابان موازیِ حافظ طی روزهای آینده

کد خبر: 
۶۷۵۶
رئیس شورای شهر خرم‌آباد خبر داد؛

کلنگ زنی خیابان موازیِ حافظ طی روزهای آینده

کلنگ زنی خیابان موازیِ حافظ طی روزهای آینده

رئیس شورای شهر خرم‌آباد از کلنگ زنی خیابان موازی حافظ در محله «پشت بازار» طی روزهای آینده خبر داد و گفت: این خیابان یکی از گره‌های مهم ترافیکی شهر را مرتفع می‌کند.

به گزارش خبرنگار زرک، «حجت اله احمدی پور» که در آئین تقدیر از شورای برتر استان لرستان سخن می‌گفت، اظهار داشت: در ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، بی‌نظمی‌ها و ریخت‌وپاش‌های فراوانی در بدنه شهرداری وجود داشت که کار را برای ما با مشکل مواجه کرده بود.

وی ادامه داد: بدهی و حقوق‌های معوق به بحران تبدیل شده بود؛ اما ظرف سه ماه تمامی پرداختی‌ها را در مدیریت واحد اداری مالی شهرداری مرکزی متمرکز کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به پاداش‌ها و اضافه کارهای غیرواقعی و پرداختی‌های بی حساب و کتاب به پیمانکاران اضافه کرد: با ورود شورای شهر ششم، انضباط مالی بر بدنه شهرداری حاکم شد.

«احمدی پور» اظهار داشت:: طی فعالیت شورای اسلامی شهر ششم، پروژه‌های عمرانی مهمی در سطح خرم‌آباد تعریف و به نتیجه رسید که حاصل آن کسب رضایت عمومی بوده است.

وی در پایان سخنان خود از کلنگ زنی خیابان موازی حافظ در محله «پشت بازار» طی روزهای آینده خبر داد و گفت: این خیابان یکی از گره‌های مهم ترافیکی شهر را مرتفع می‌کند.

در این مراسم از اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
شورای اسلامی شهر خرم آباد - حجت اله احمدی پور - محله پشت بازار - شورای برتر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم