کشف انبار توزیع برنج‌های نامرغوب در لرستان

کد خبر: 
۳۸۲۸
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد؛

کشف انبار توزیع برنج‌های نامرغوب در لرستان

حمید القاصی مهر مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان با اشاره به کشف انبار توزیع برنج‌های نامرغوب در این استان گفت: در این رابطه برای فرد متخلف جریمه ۱۳ میلیاردی تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حمید القاصی مهر در سخنانی اظهار داشت: پس از گزارش و بازرسی‌های به عمل آمده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) از یک انبار و مرکز فروش برنج، طی گشت مشترکی متشکل از تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و بازرسان، کارشناسان دستگاه‌های مرتبط و نظارتی، از این انبار و واحد توزیع برنج بازدید و بازرسی به عمل آمد.

وی گفت: در این بازرسی محرز شد که برنج‌های خریداری شده که می‌بایست در سطح استان توزیع شود به استان‌های دیگر منتقل و برنج‌های نامرغوب در بین مصرف کنندگان توزیع شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان افزود: شعبه چهارم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد با بررسی دقیق پرونده و اوراق و محتویات آن تخلف منتسبه به متهمین را محرز و مسلم اعلام داشته و شعبه مذکور با توجه به عجز متهم از ارائه اسناد و مدارک مثبته مداقه در اوراق موجود در پرونده و اجرای تشریفات قانونی و نظرات کارشناسی، متهم را جمعاً با توجه به تخلفات انتسابی به پرداخت مبلغ ۱۳۲,۵۸۹,۷۷۷,۵۰۰ ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

القاصی مهر گفت: رأی صادره را شعبه تجدید نظر تأیید و ابرام و توسط اجرای احکام اجرایی شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - اداره کل تعزیرات حکومتی لرستان - حمید القاصی مهر - برنج

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم