کسب ۴۰ مدال ملی و بین‌المللی از طرف هئیت کشتی لرستان

کد خبر: 
۶۵۰۴
رئیس هیئت کشتی لرستان؛

کسب ۴۰ مدال ملی و بین‌المللی از طرف هئیت کشتی لرستان

کسب ۴۰ مدال ملی و بین‌المللی از طرف هئیت کشتی لرستان

رئیس هیئت کشتی لرستان از کسب ۴۰ مدال در عرصه‌های بین المللی و ملی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، رئیس هیئت کشتی لرستان گفت: کشتی گیران لرستان در سال گذشته ۴۰ مدال شامل، ۱۴ مدال در مسابقات رشته‌ی آزاد در سطح کشور، ۷ مدال در مسابقات کشوری رشته فرنگی، ۱ مدال در آلیش بانوان قهرمانی کشور، ۲ مدال در مسابقات جهانی، ۲ مدال در سطح قهرمانی آسیا و ۱۴ مدال در تورنمنت‌های مختلف بین المللی را از آن خود کرده اند.

فرید بهرامی گفت: این مدال‌ها جدا از مسابقات دانش آموزی، کارگران و دانشجویان بوده است.

رئیس هیئت کشتی لرستان همچنین به برگزاری تورنمنت‌ها و اردو‌های ملی در استان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری با کیفیت مسابقات بین المللی شهیدان علی پناهی در خرم آباد، برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در شهر خرم آباد به مدت ۱۱ روز و برگزاری مسابقات چند جانبه کشوری در شهرستان‌های بروجرد، دورود، ازنا، رومشگان، الشتر و الیگودرز از مهم‌ترین این تورنمنت‌ها در استان بود.

بهرامی حضور تیم‌های لرستان در رده‌های سنی مختلف در مسابقات چند جانبه‌ی کشوری را دیگر برنامه‌ی موفق هیات کشتی در سال گذشته برشمرد و افزود: اعزام تیم‌های شهرستان‌ها به مسابقات چند جانبه کشوری تهران، اصفهان، کردستان، قم و خوزستان و شهرکرد مهم‌ترین موارد اعزام تیم‌های استان در رقابت‌های چندجانبه کشوری بودند.

وی گفت: در سال گذشته افتتاح سالن‌های کشتی با مشارکت ارگان‌های دولتی و خصوصی در شهر‌های خرم آباد، رومشگان، الیگودرز و کوهدشت را داشتیم که قابل توجه بود.

رئیس هیئت کشتی لرستان در ادامه به برگزاری منظم لیگ‌های استان اشاره کرد و افزود: برگزاری لیگ‌های استانی در سطح نوجوانان و جوانان و شرکت در همه لیگ‌های کشوری تا سطح دسته اول را به صورت کامل انجام دادیم.

وی گفت: همچنین در سال گذشته کلاس‌های متعددی برای دانش افزایی مربیان، داوران استان با حضور مدرسان مجرب ملی و بین المللی برگزار شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
کشتی لرستان - مدال ملی - مدال بین المللی - کشتی نوجوانان - کشتی جوانان - فرید بهرامی - هیئت کشتی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم