کسب بی‌سابقه‌ترین رکوردها در اصلی‌ترین شاخص‌های آموزشی

کد خبر: 
۲۷۱۷
 آموزش و پرورش لرستان؛

کسب بی‌سابقه‌ترین رکوردها در اصلی‌ترین شاخص‌های آموزشی

نصراله بازگیران معاون آموزش متوسطه لرستان

معاون آموزش متوسطه لرستان از کسب بی‌سابقه‌ترین رکوردها در اصلی‌ترین شاخص‌های آموزشی توسط اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ نصراله بازگیران با اشاره به رشد درصد قبولی و و نمرات نهایی دانش آموزان گفت: میانگین نمرات ودرصد قبولی  دانش آموزان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی که اصلی‌ترین شاخص‌های آموزشی بشمار می‌روند طی دوسال اخیر منتهی به خرداد ۹۹ رشد خیره کننده‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه میانگین نمرات نهایی به  رکورد بی‌سابقه۷۴/ ۱۱ و درصد قبولی دانش آموزان نیز به ۰۵/۸۰ درصدی رسیده که رکوردهای بی‌نظیری است، اضافه کرد: با توجه به حوادث غیر مترقبه استان در طی دو سال اخیر (نظیر سیل ویرانگر سال ۹۸ و بحران کرونا در سال جاری) در مقایسه با عملکرد کشوری اهمیت کسب نتایج فوق بیشتر عیان می‌شود.

به گفته بازگیران: لرستان در سال گذشته با ارتقاء۱۷/۰در شاخص رشد میانگین، مقام دوم کشور و در سال اخیرنیز با ارتقاء  ۴۷/۰صدمی که چندین برابر رشد متوسط کشوری است به رکورد بی‌سابقه ۷۴/۱۱ رسید که بالاترین عدد ثبت شده در بایگانی امتحانات نهایی استان  است.

 معاون آموزش متوسطه لرستان این موفقیت‌ها را نتیجه تلاش دانش‌آموزان، زحمات بی شائبه دبیران، تدبیر مدیران ومعاونان، برنامه ریزی و نظارت دقیق کمیته‌های پیشرفت تحصیلی شهرستان‌ها و مناطق مختلف و دبیرخانه کیفیت بخشی حوزه ستادی اداره کل آموزش وپرورش و حمایت‌های بی‌دریغ مدیرکل آموزش وپرورش استان دانست.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
نصراله بازگیران - اداره کل آموزش و پرورش لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم