کرونا؛ کنترل در سلسله، شیوع در خرم‌آباد و بروجرد

کد خبر: 
۹۱۸
استاندار لرستان خبر داد؛

کرونا؛ کنترل در سلسله، شیوع در خرم‌آباد و بروجرد

استاندار لرستان با بیان اینکه در حال حاضر تا حدود زیادی می‌توانیم بگوییم بیماری کرونا در شهرستان سلسله، کنترل و مهار شده است، از شیوع این بیماری در خرم‌آباد و بروجرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سید موسی خادمی در سخنانی اظهار داشت: از هفته جاری تقریباً تمامی محدودیت‌ها برای اصناف برداشته شد و از این لحظه به بعد وارد فاز فاصله‌گذاری هوشمند شده‌ایم.

وی در خصوص مفهوم فاصله گذاری هوشمند گفت: این بدان معنا نیست که دولت محدودیت‌های قانونی بگذارد و از طریق نیروی انتظامی ورود، خروج، ساعات فعالیت، و بستن بازار، اعمال محدودیت کند بلکه مردم باید خودشان این موضوع را رعایت کنند.

اثربخشي طرح فاصله‌گذاری هوشمند در جلوگیری از شیوع کرونا در سلسله

نماینده عالی دولت در لرستان با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری هوشمند، فرایندی است که انتظار داریم مردم لرستان آن را به درستی انجام دهند، تأکید کرد: کسبه قوانین بهداشتی را رعایت کنند زیرا در قبال سلامت مشتری خود مسئولیت دارند.

خادمی، با تاکید بر اثر بخش بودن رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند در جلوگیری از شیوع گسترده کرونا در شهرستان سلسله اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با رعایت فاصله اجتماعی و مراقبتی که مردم داشته‌اند در حال حاضر تا حدود زیادی می‌توانیم بگوییم بیماری کرونا در این شهرستان، کنترل و مهار شده است و اگر مردم به همین سبک ادامه دهند ما امیدواریم که در آنجا هیچ موردی نداشته باشیم و این نمونه بارزی از همکاری است که واقعاً جای تقدیر دارد.

وی با ابراز تأسف از شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد خبر داد و اعلام کرد: علائمی مشهود است که لزوم رعایت بیشتر مراقبت‌ها را ایجاب می‌کند و در غیر این‌صورت ممکن است دچار مشکلاتی شویم.

گفتنی است خادمی در پایان از همه مردم لرستان و به ویژه مردم فهیم الشتر به خاطر رعایت طرح فاصله اجتماعی قدردانی کرد.

 

برچسب‌ها: 
استانداري لرستان - سيد موسي خادمي - شهرستان سلسله - ويروس كرونا - طرح فاصله گذاري اجتماعي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم