پیگیر مشکلات شرکت‌های تولیدی هستیم

کد خبر: 
۵۲۶۸
بازرس کل لرستان:

پیگیر مشکلات شرکت‌های تولیدی هستیم

پیگیر مشکلات شرکت‌های تولیدی هستیم

خرم‌آباد - بازرس کل لرستان تأکید کرد: به جد پیگیر مشکلات اساسی و دغدغه‌های شرکت‌های تولیدی هستیم تا بخشی از دغدغه‌های این شرکت‌ها برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «سعید رازانی» امروز پنج‌شنبه در جلسه شناسایی موانع تولید و ارائه راهکار لرستان بر ارائه راهکارها و الزامات تحقق عملی در راستای تحقق شعار سال و شناسایی موانع تولید و ارائه راهکار مناسب تأکید کرد و اظهار داشت: نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور در حد شعار و تبلیغات نیست و این بازرسی کل تمام امکانات، ظرفیت‌ها و تلاش خود را در راستای تحقق این شعار به کار خواهد برد.

وی افزود: مهم‌ترین مشکلات مطرح شده را می‌توان مواردی از جمله حذف مقررات دست‌وپاگیر بر سر راه تولیدکنندگان، برخی قوانین بیمه‌ای، صعوبت تأمین مواد اولیه، قیمت بالای تجهیزات، عدم حمایت کامل از کالای داخلی، مشکلات اعطای زمین به تولیدکنندگان، قاچاق کالا، عدم تسهیل در اخذ مجوزها است که رفع این مشکلات نیازمند این است که با هم‌اندیشی نخبگان و اساتید دانشگاه‌های استان و ارائه راهکار و پیشنهادهای مناسب در راستای رونق تولید و صنعت استان گام برداریم.

بازرس کل لرستان، ادامه داد: از جمله موانع تحقق شعار سال تعدد قوانین و دستورالعمل‌ها است و اولین قدم در راستای تحقق شعار سال اهمیت‌دادن به رفع موانع تولید است.

رازانی در ادامه، اظهار داشت: به جد پیگیر مشکلات اساسی و دغدغه‌های شرکت‌های تولیدی هستیم تا بخشی از دغدغه‌های این شرکت‌ها برطرف شود.

وی افزود: از طرفی استان لرستان ویژگی‌های خاص خود را در بخش‌های کشاورزی و دامپروری دارد و از طرفی بحث حمایت از واحدهای تولیدی نیز بسیار حائز اهمیت است و بازرسی در همه امور ورود پیدا کرده است و جلسات متعددی در خصوص احیای واحدهای تولیدی و همچنین افزایش ظرفیت تولید این واحدها با دستگاه‌های متولی از جمله شرکت شهرک‌های صنعتی، اداره کل صمت استان برگزار شده است.

بنابراین گزارش، در این جلسه نخبگان و اساتید دانشگاه مشکلات پیشروی واحدهای تولیدی و شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین راه‌حل‌های پیشنهادی خود را ارائه دادند و مقرر شد جلسات آتی در محل دانشگاه‌ها و حضور مؤثر دانشجویان، اساتید و هیئت‌های علمی برگزار و پیگیری لازم به عمل آید. در ضمن محل بعدی تشکیل جلسه دانشگاه لرستان تعیین شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل بازرسی لرستان - سعید رازانی - تولید

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم