پیگیری حل مشکلات راه‌های کوهدشت در سطح کشور

کد خبر: 
۲۸۴۹
فرماندار پیشین کوهدشت؛

پیگیری حل مشکلات راه‌های کوهدشت در سطح کشور

ماشالله نعمتی فرماندار الیگودرز

فرماندار پیشین کوهدشت گفت: مشکلات راه‌های این شهرستان را در سطح کشور و استان پیگیری کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ ماشاءالله نعمتی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری کوهدشت، با انتقاد از وضعیت راه‌ها در این شهرستان تصریح کرد: پیگیری‌های زیادی در سطح ملی و استانی برای رفع مشکل راه‌های شهری و روستایی کوهدشت انجام شده‌است.

نعمتی با بیان اینکه وزیر راه‌وشهرسازی به ما قول داده‌است که پروژه جاده کوهدشت ـ خرم‌آباد از اعتبار جهش تولید تا خرداد ۱۴۰۰ تکمیل شود، گفت: آسفالت ۸.۲ کیلومتر از این جاده در دست اقدام بوده و پل‌های واریانت منطقه چنار نیز در حال احداث است.

سرمایه گذاری بنیاد علوی در منطقه کوهدشت شمالی

فرماندار پیشین کوهدشت خاطرنشان کرد: پل انبار ضرونی، راه دسترسی دوم در منطقه کوره‌دشت و راه دسترسی دوم گردنه پای آستان در حال احداث بوده و هم‌چنین بهسازی سه‌راهی زانوگه به کوهدشت نیز در دست اقدام است.

نعمتی با اشاره به گازرسانی به روستاهای کوهدشت اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش‌از ۲۴۰ کیلومتر خط انتقال، تغذیه و شبکه‌گذاری گاز در این شهرستان انجام‌شده و هم‌چنین بیش از ۴۶ روستای کوهدشت گازرسانی شده‌است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با بنیاد علوی و بنیاد مستضعفین گفت: بنیاد علوی قول داده‌است که تا پایان امسال بیش‌از ۳۰ میلیارد تومان را در منطقه کوهدشت شمالی سرمایه‌گذاری کند.

تهیه بیش از ۶۴۰ طرح توجیهی برای اشتغال در کوهدشت

فرماندار پیشین کوهدشت با اشاره به برگزاری جلسات با معاونان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی عنوان کرد: بیش‌از ۶۴۰ طرح توجیهی برای ایجاد اشتغال در این شهرستان تهیه شده است و اگر این طرح‌ها به نتیجه برسد شاهد اقدامات خوبی در زمینه اشتغال‌زایی کوهدشت خواهیم بود.

نعمتی بیان کرد: ویروس کرونا برخی از اقدامات ما را در کوهدشت با کندی مواجه کرد، اما ما باز هم قصور نکردیم و آنچه که در توان داشتیم را در این شهرستان در طبق اخلاص گذاشتیم.

گفتنی است، پیش از «مجتبی بیرانوند»، مسئولیت فرمانداری شهرستان کوهدشت را «ماشااله نعمتی» عهده دار بود. نعمتی با حکم استاندار لرستان به عنوان سرپرست فرمانداری الیگودرز معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
کوهدشت - فرمانداران لرستان - اشتغال

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم