پیگیری برای رفع مشکلات خانه اسکواش خرم‌آباد و بروجرد

کد خبر: 
۴۴۱۴
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان مطرح کرد؛

پیگیری برای رفع مشکلات خانه اسکواش خرم‌آباد و بروجرد

حشمت اله امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از پیگیری برای رفع مشکلات خانه اسکواش شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حشمت الله امان الهی در دیدار با اعضای هیأت اسکواش لرستان با تاکید بر لزوم وحدت در جامعه اسکواش استان برای موفقیت این ورزش اظهار داشت: اولین دغدغه ما استاندارد کردن کف خانه اسکواش است.

وی عنوان کرد: در این راستا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با اعتباراتی که در سال ۱۴۰۰ تزریق شده است این مشکل برطرف می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تاکید کرد: با استاندارد کردن خانه اسکواش و توسعه زیرساخت‌های این ورزش می‌توانیم در ایام پیش رو میزبان مسابقات مختلف ورزش اسکواش در استان نیز باشیم.

امان الهی در ادامه با بیان اینکه به زودی مشکل کفپوش معیوب خانه اسکواش برطرف می‌شود تصریح کرد: همچنین در زمینه پیگیری پروژه خانه اسکواش بروجرد، کمک و اعطای بودجه به هیئت اسکواش در راستای خرید تجهیزات سخت افزاری، راکت و توپ نیز همکاری لازم صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تمام سعی خود را برای ترمیم دیواره خانه اسکواش خرم‌آباد خواهیم کرد تا به نوعی این مشکلات اساسی از سر راه ورزشکاران برداشته شود.

ضرورت توجه ورزش و جوانان و فدراسیون به اسکواش لرستان

منصور داودی‌نژاد رئیس هیأت اسکواش لرستان نیز در این دیدار با اظهار تأسف از شیوع اپیدمی ویروس منحوس کرونا و تعطیلی سالن‌های اسکواش استان، از کمبود تجهیزات این ورزش و مشکلات سخت افزاری در شهرستان‌های استان به خصوص بروجرد انتقاد کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون نگاه ویژه و حمایتی خود را از این ورزش با نشاط و جذاب در استان بیشتر کرده تا برای رسیدن به چشم انداز برنامه توسعه چهارساله در مسیر پیشرفت قرار گیریم.

رئیس هیأت اسکواش لرستان، مهم‌ترین مشکل فعلی این هیأت را مشکلات فنی خانه اسکواش خرم‌آباد و نبود فضا و امکانات مناسب در شهرستان‌های مختلف استان برای توسعه این ورزش مفرح و جذاب عنوان کرد و گفت: از مجموعه ورزش و جوانان استان می‌خواهیم با رفع این مشکلات و توجه به زیر ساخت‌های اولیه به این رشته، در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این ورزش در سطح اول کشور باشیم.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل ورزش و جوانان لرستان - ورزش اسکواش - حشمت اله امان الهی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم